Inlägg #1: Postat: 2004-07-04 08:55:00
|
Kevin |
Hej Inger!
Jag vet inte vilken våglängd du befinner dig på men jag förstår inte vad du menar...
|
|
Inlägg #2: Postat: 2004-07-04 20:01:00
|
Inger |
Där ser du hur det är att vara ung och kanske historielös med klös? "Flykten är uppenbar och kicken är gigantisk", men att vara pissbög eller hallick är inget unikt. Inte ens ett piss värt. Sorry, det impar inte. Det enda som är "nytt" i din berättelse är att du skriver punkt, punkt, punkt - likt amerikanaren säger "You know" i var och varannan rad- enär man inte kan knyta ihop texten; få berättelsen hel genom flyt.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2004-07-04 20:02:00
|
forts. |
Det där var väl för komplicerat? ;-
Hur som haver ang. din fråga om våglängd: Jag har megaenergi dock kort stubin.
På en punkt kan jag hålla med dig: Det är tragiskt att unga människor lämnar Sverige. Dock inte vem som helst, utan unga innovatörer som stoppas av "flaskhalsarna" i närings-, media- och bankvärlden. De unga bromsas av trögtänkande 40- och delvis 50-talister med gemensamma, inte sällan flummiga, värdegrunder.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2004-07-04 20:11:00
|
forts. |
PS Sorry Kevin, inte ens nyheten om att bögar tycker om gruppsex är nytt. Vad tror du bastuklubben hade för funktion ;- Och sagan fortsätter, i Sverige blir bastuklubbar åter lagliga. Det är synd att vi kvinnor inte är välkomna dit in, det kan jag tycka. Jag får aldrig vara med och titta på. Mina bögvänner tackar nej. Det förstår jag inte. Jag, en vanlig harmlös tittare. Nog är de konservativa när det väl gäller? DS
|
|