Telias service är urusel!

Inlägg #1: Postat: 2004-07-02 12:27:00
Ilona b
Felia Inkassera vore väl ett bättre namn? avregleringen av el och tele skulle ju göra allt mycke bättre. bävar vad som händer med sjukvården, som redan nu fungerar dåligt, om den avregleras på samma sätt...
Inlägg #2: Postat: 2004-07-02 13:51:00
pUs
Byt provider. Telia är varken bra eller billiga eller snabba om det är adsl vi snackar om. Kan t.ex föreslå uvtc, har inte haft en enda drifstörning sen jag bytte från telia för 7 månader sen.
Inlägg #3: Postat: 2004-07-03 00:43:00
Sunny
Jag känner till problemet o har en fråga: Själv är jag sjukpensionär o kan sittta halva dagen i kön men hur i helvete bär de sig åt som har ett arbete att sköta??? En bra artikel Sten.
Inlägg #4: Postat: 2004-07-04 04:20:00
Greg
Alla företagssupporter suger. Tvivlar på att telia är sämre på den fronten än någon annan även om just ditt fall lät extremt. Hade likande problem när jag beställde ADSL från bredbandsbolaget, slutade med att jag var utan internet helt i flera månader och längre telefonkö hos dem än det var på telia som jag böt ifrån.
Inlägg #5: Postat: 2004-07-09 18:07:00
sten
Hurra efter 5 veckor funkar det! Hade en montör från Flextronics igår. Han bytte en port på statiomen och sen gick modemet men jag fick inte upp nån sida."Fel på Pc:n trodde hanVar inte så bra på datorer"Till min förvånoing ringde Telia när jag var på promenad. Väntade sen 40 min på support.Sen gick det på 2 minuter. Det borde Flextr-mannen ha kunnat fixa, han satt i telefonsupport hela tide
Laddar...