Inlägg #1: Postat: 2004-06-30 16:04:00
|
Daniel |
|
|
Inlägg #2: Postat: 2004-06-30 16:16:00
|
Kevin |
Kära Daniel,
Då Smart drugstore sålde hallucinogena svampar så ingick alltid en omfattande flersidig information. Svenska statens profit på Tobak4miljoner döda årligen enligt WHO, alkohol750.000 döda o vapenmiljoner döda e kanske att föredra? Sverige säljer snus/tobak till analfabeter o barn i Indien med stora billboards... DUBBELmoral!
|
|
Inlägg #3: Postat: 2004-06-30 16:46:00
|
Jörgen |
Eftersom du nu drar upp siffrorna och använder dessa för att hacka på Sverige. Vad är siffrorna för Sverige? Är dessa högre eller lägre än genomsnittet i Världen? Tror du att siffrorna skulle öka eller minska om staten släppte profiten och monopolet?
|
|
Inlägg #4: Postat: 2004-06-30 17:00:00
|
Daniel |
Ha ha ha! Så alternativet är antingen att legalisera droger eller sälja vapen? Systembolaget/staten informerar inte om riskerna med alkohol? Om du verkligen tror det är du helt rökt, grabben. Nu har jag inte tid med det här tramset längre, men tack för ett par goda skratt, och lycka till i livet. Det verkar som om du kommer behöva det.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2004-06-30 17:13:00
|
Nemi |
Jaså, så vapen och droger har inte ett visst samband då?
|
|
Inlägg #6: Postat: 2004-06-30 18:36:00
|
Kevin |
Daniel! SKENHELIGA SVENSKA STATEN säljer redan DÖDSDROGER, DÖDSVAPEN och DÖDSALKOHOL utan o reflektera en sekund över att man jagar folks som John Lennon, Brad Pitt och Macy Gray med blåslampa över gränsen, ja tex cannabisbrukare. TROTS att CANNABIS hitoriskt använts av mänskligheten för såväl spirituella, rituella ändamål såväl som afrodisiaka.
DUBBELMORAL...Link: Kändisar som använder cannabis
Länk: cannabisculture.com
Länk: cannabisculture.com
|
|
Inlägg #7: Postat: 2004-06-30 18:43:00
|
Kevin |
SVAR till JÖRGEN
Jag tror framför allt att många svenska människor skulle slippa fly utomlands om Sverige var lite avspänt och openminded.Droger började man krininalisera i USA av politiska o ekonomiska skäl med alkoholen först. Genom att kriminalisera uråldriga beteenden får man inte en bättre värld. Bättre då hjälpa de i snitt ca10 som har ett problematiskt drogbruk...
|
|
Inlägg #8: Postat: 2004-07-01 12:40:00
|
Daniel |
Okej, jag ger upp, du är tydligen helt förlorad i dimman. En sista grej som du borde veta bara: John Lennon är död.
|
|
Inlägg #9: Postat: 2004-07-01 13:04:00
|
Jörgen |
Är det inte dumt att förbjuda droger av ekonomiska skäl, om man gör profit på dem...?
|
|
Inlägg #10: Postat: 2004-07-01 17:31:00
|
Kevin |
Daniel...
Jag talar‹historisk om hur exvis cannabisrökare blivit förföljda sedan USA bestämde sig för att förbjuda detta beteende som gått hand i hand med mänsklighetens utveckling. Att John Lennon dog beror på min o mångas uppfattning på den krigshetsande krigsprofiterande Amerikanska Regeringen och alla dess skuggelement....
Vad E värst? Att man jagar alla som röker gräs med‹blåslampa eller att man producerar dödsdroger själv och låtsas som om man vore bättre än alla andra?
|
|
Inlägg #11: Postat: 2004-07-01 18:41:00
|
Jörgen |
Jag trodde att han dog för att en kille blev sur när han inte fick någon autograf?
PS. "röker gräs med blåslampa", är inte det dumt? Tar det inte slut väldigt fort då...? ;- ;-
|
|
Inlägg #12: Postat: 2004-07-01 19:29:00
|
Kevin |
SVAR till Jörgen
Självklart-det e där för man skall använda en vaporisator, som exvis tar bort typ alla dåliga grejer i röken...
Länk: theflow.nl
|
|
Inlägg #13: Postat: 2004-07-28 15:10:00
|
Christopher L K Aqurette |
Daniel!
Du vinner ingen debatt genom att kasta skit på dina meningsmotståndare. Jag misstänker att du är en sådan som alltid tycker som majoriteten, en som bara vill höra till rätt grupp utan att reflektera öven vad den står för. Har du argument mot Kevin och hans "drogliberalism" eller kan du bara åstadkomma citat från Aftonbladet och billiga påhopp?
|
|