|
Inlägg #21: Postat: 2004-07-18 01:40:00
|
|
László |
Varför fly landet om du tycker att det är dåligt här istället för att stanna och försöka förändra? Jag tycker Sverige är ett alldeles ypperligt land att leva i. Visst, brister finns absolut men jag tycker att det är lite beklämmande att det du saknar här är så banalt som droger och brutalsex. Vad är det i jämförelse med allt som är bra? Svenskar, både inflyttade är själv det och infödda anser jag vara både trevliga och hjälpsamma, känner inte igen din bild av landet jag lever i.
|
| |
|
Inlägg #22: Postat: 2004-07-19 14:38:00
|
|
TP |
det här e bra Kevin.
jag gillar ditt perspektiv. personligen har jag lämnat detta liv - var inte så länge sen jag själv simmade runt bland affe-stinna bögar och Bong-rökar-kollektiv och natten och tiden försvann. Men nu vill jag bli svensson istället - barn och radhus och är absolut inte intresserad av din livsstil. allvarligt. Men det viktigaste är ändå - JAG KÄNNER FORTFARANDE LIKA STARKT FÖR ER SOM VILL DET och att vi måste få ett tolerantare samhälle i förbannade jävla kuk-Sverige snart.
|
| |
|
Inlägg #23: Postat: 2004-07-23 04:04:00
|
|
kalle balle |
Du håller sakta men säkert förvandlas till Den Store Blondino.
Utmärkt jobb, keep on bo i eiffeltornet. HEjpop
|
| |
|
Inlägg #24: Postat: 2004-08-02 19:14:00
|
|
Förbannat bögbarn |
Du ska få ett tips, du som inte bangar för nåt. Ta en plastpåse, sätt den över huvudet, knyt till ordentligt och koncentrera dig noga på din vän Coles 24cm. När du förlorar medvetandet kommer du få världens värsta utlösning, det lovar jag! Hem och testa, nu, äckelfjolla.
|
| |
|
Inlägg #25: Postat: 2004-09-01 06:55:00
|
|
Kent Katt |
Mycket skall man läsa. Inte för att jag är intresserad av att leva som du, Kevin - och inte är jag bög - men du har verkligen en förmåga att levandegöra det du varit med om - om du nu inte fantiserat ihop alla tokerier?
|
| |
|
Inlägg #26: Postat: 2004-10-04 15:14:00
|
|
nisse |
Istället för att lipa över moralpredikningar kan du väll testa att jobba ett halvår med människor som försöker ta sig ur prostitution och tunga droger?
|
| |
|
Inlägg #27: Postat: 2004-11-12 14:13:00
|
|
Maja |
Känns som att du varit inspirerad av Hunter S Thompson Fear and Loathing...? I alla fall är det roligt hur du målade upp likheterna mellan konsumtionens och knarkets tillfredställande kraft utan att du tänkte på det. Varför skulle det ena vara bättre eller sämre än det andra?
|
| |