Är jag hallick eller pissbög nu?

Den här tråden diskuterar artikeln Är jag hallick eller pissbög nu?.
Showing page 1 of 2: 1  2
Inlägg #1: Postat: 2004-06-29 17:23:00
tralala
Du är inte bara pisshora, du är en "attention whore" också. Jag skulle kunna tänka mig att pissa på någon om de ville det, men inte fan är det värt att skriva en artikel om.
Inlägg #2: Postat: 2004-06-29 18:02:00
Kevin
Inte? Så vad e då korrekt att skriva om? Allt som Svenska statens politiskt tillsatta skönhetsråd kanske godkänt...?
Vem ska bestämma vad vi får skriva om?
George Bush, Alexander Bard, Inger Segelström eller vi själva?

Och hur kan du bry dig om ifall någon annan pissat på någon, när du själv kan göra det. Med ditt ologiska resonemang så skulle du ju inte kunna skriva en artikel om någonting som du själv uppenbart gjort eller kan tänkas göra...
Inlägg #3: Postat: 2004-06-29 21:36:00
Bengt L.
"Sedan Göran Persson blev statsminister har enligt siffror från SCB, 280,000 svenskar lämnat landet."
Ahhh, det känns redan lättare att andas...
Inlägg #4: Postat: 2004-06-30 11:43:00
Sandra
Haha Kevin för de som har ett behov av att placera folk i fack är du nog båda två. Keep up the good work boy!
Inlägg #5: Postat: 2004-06-30 13:16:00
täpas
är det här en drift med sofia lindbloms intressanta artiklar? om ja: overkill. om nej: jaha.
Inlägg #6: Postat: 2004-06-30 14:54:00
Daniel
Så vad innebär det att vara en av dessa "Starka och individuellt starka individer"? Att knarka, stava som en kratta och häva ur sig lite slentrianmässigt gnäll på Bush och Blair? Heja, om det är vad ni har att bidra med kan ni gärna fara utomlands och pissa på varandra.
Inlägg #7: Postat: 2004-06-30 14:58:00
Ulf Popeno
Lustigt att du talar om att vår jakt efter materiella saker ger oss tomma själar och sen pratar om kokain. Drogen är den sista materiella och kommersiella prylen som även ger dig illusionen av diverse upplevelser och känslor och en välfylld själ. I praktiken blir du än mer tom. Livlös som ett lik. En zombie som bara rapar ur sig sånt som langaren/hallicken redan sagt.
Inlägg #8: Postat: 2004-06-30 15:54:00
Bong
Tack för en bra och underhållande artikel, synd att inte alla uppskattar den men det är inte heller helt oväntat :-
Inlägg #9: Postat: 2004-06-30 16:03:00
Daniel
"Smart drugstores språkrör är drogliberalen Kevin Zaar, 27, från Stockholm."

"Kevin Zaar tycker inte att Smart drugstore har något ansvar för att ungdomar som köpt droger av dem råkar illa ut."
Inlägg #10: Postat: 2004-07-02 13:34:00
Adde
Var det du som ordnade så att vissa svampar blev förbjudna genom att sitta och kasta svamp omkring dig hos Alice Bah?
Grattis till dig i så fall.
Inlägg #11: Postat: 2004-07-02 20:26:00
Striker
jag tycker både Bush & de länder som avsatte Saddam & hans mördarpack är värda en eloge! Under Saddams tid mördades miljoner människor, censur, avrättningar, tortyr, våldtäkter och endlös terror! Varför gnäller alla inklusive du på Bush & Co? Varför är det ingen som säger något ont om Saddam?! Irak - DÄR kan man snacka om moralpanik och repression men det gick knappt att fly därifrån! Nä, ge kriget en chans!
Inlägg #12: Postat: 2004-07-03 11:49:00
Susanne
en omogen man nåja en så kallad journalist som inte kan stava..ursäkta men den här artikeln är ett bra exemplar på skit man kan hitta på Sourze emellanåt.Det gäller även innehållet i de
Inlägg #13: Postat: 2004-07-03 14:49:00
Miss Piggy
Varför tar ni alla det så allvarligt? Det är ju bara Musse Pigg som har varit ute på äventyr. Han hoppar och skuttar och vill berätta för alla vad kul han har haft. Han vill gärna ha en klapp på axeln också eftersom han har varit så duktig.
Inlägg #14: Postat: 2004-07-03 16:03:00
Inger
Kan någon ta på allvar att "68-an" kommer tillbaka med gammal skåpmat? Och vi som var så enfaldiga att vi inte ens hade vett att sätta ut... efter var och varannan mening när vi skriftligen istället kunde knyta an styckena. Dock sattes det, i flykten, punkt för mångas liv genom ett desperat sökande efter meningen. Många dog däremot inte som de sökte: Att dö ung och bli ett vackert lik.
Inlägg #15: Postat: 2004-07-05 18:43:00
Lena J
Du är både hallick och pissbög med Svenska mediaögon sett. Men i Holland klassas du bara som en vanlig festprisse.
Som Svensk måste jag dock säga det som bör sägas: Usch, din Mansgris !!
Inlägg #16: Postat: 2004-07-08 09:13:00
Joakim Johansson
Alltså...det låter ju häftigt och jag skulle gärna åka till Amsterdam och leva ut mina lustar. Men samtidigt så...jag vetefan...är det verkligen så roligt att vara så där "fri". Hur många gånger kan man pissa på varandra innan det blir tråkigt liksom?? Fan jag är ju helnöjd med en flaska vin och missionären. Men jag är väl bara en vanlig tråkig svensk!
Inlägg #17: Postat: 2004-07-08 16:26:00
Helena
Härligt provocerande artikel! Den hade knappast rört upp så starka känslor i många andra europeiska länder, men många svenskar är ju självgoda dygdemönster som vet precis vad som är rätt och fel.
Inlägg #18: Postat: 2004-07-08 17:58:00
tåpas
om din artikel vore en film skulle den vara killing zoe. ska man skriva en artikel med syftet att provocera bör man göra det med iaf. en l i t e n gnutta finess. gäsp, gäsp.
Inlägg #19: Postat: 2004-07-08 19:09:00
filikoster
Vad mycket skit du kommer få av Sourzes moralväktare! Helt läsvärt, men låt bli att skriva e istället för är och liknande SMS-svenska. Det är bara skitfult, sabbar flytet och kostar dig trovärdighet.
Inlägg #20: Postat: 2004-07-14 13:53:00
Karo
Jag är en trebarnsfar med fast jobb och en villa i en trevlig förort. För sex år sedan satt jag på en porrklubb i Köpenhamn hög som ett hus och trodde det var livet. Vi ´"normala svenskar" som du föraktar vet att livet börjar när man lägger det extraordinära åt sidan och inriktar sig på det som är viktigt. Dom som du kallar inskränkta och moralister är kanske dom som varit där du är nu tidigare och inte vill rekomendera det.
Showing page 1 of 2: 1  2
Laddar...