Feministen - en fjollas bästa vän

Inlägg #1: Postat: 2004-06-28 19:44:00
Urban
Heteromän jagas, det räcker ju med att öppna en tidning för att inse det. Jag skiter i det numera, för jag står utanför det där eftersom jag som bög är definierad som offer och utsatt minoritet - rena lottovinsten i dessa dagar ;- och har fullt upp med mina egna "strider". Insåg bara att rabiata feminister mycket väl kan få alla snubbar som bara har ett uns av bög och ett uns av stolthet i sig att att "byta sida" pga. alla smädelser och kränkningar från feminister.
Inlägg #2: Postat: 2004-06-28 19:46:00
Urban
Allt ideologiskt resonemang tar sig förr eller senare praktiska uttryck varför jag numera följer könskriget med spänning. to be continued..
Inlägg #3: Postat: 2004-07-01 14:32:00
Marcus
Du skiter i det.... finnt då skall jag sluta försvara bögar varje gång någon bög jagas, då skiter jag i det. Jag jobbar som lärare på skolor . Jag försvarar ofta bögar ... Jag tror att jag skall skita i det nu för jag är inte bög.....

Ursäkta mig men jag börjar undra om ditt bögeri har gått över i en idiotisk och sjuk egocentrighet som gör mig illamående.
Inlägg #4: Postat: 2004-07-01 14:35:00
Marcus
Ditt resonemang är på pricken det som många minoriteter bögar och andra hade under nazityskland.
Jag är inte Jude så jag bryr mig inte.
Jag är inte handikapad så jag bryr mig inte.

Det slutade med att det sen inte fanns några kvar att försvara dig själv.

"När Nazisterna kom och tog bögarna och jag är bög, då var det ingen kvar som kunde hjälpa oss, för nazisterna hade redan tagit alla andra."
Inlägg #5: Postat: 2004-07-01 14:36:00
Marcus
Jag står för människovärde alla människor skall respekteras oavsett kön folkgrupp eller sexualitet.
Men du skiter i hetromännen och hejar på feministerna, det tycker jag är sjukt.
Inlägg #6: Postat: 2004-07-01 14:42:00
Marcus