|
Inlägg #1: Postat: 2004-06-24 18:42:00
|
|
PerB |
Precis det som Michael Lundahl försökt hävda i otaliga artiklar tidigare men varje gång fått kommentarer om att det minsann inte finns en endaste hora som är lycklig...
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2004-06-24 18:58:00
|
|
Sunny |
Självklart ser prostitution olika ut för varje prostituerad människa. Man kan ju till o med gifta sig med en kund.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2004-06-24 18:59:00
|
|
Sunny |
De horor jag umgås med gillar sina jobb: i annat fall hade de bytt.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2004-06-25 15:06:00
|
|
månny |
Ge mig hellre lite exempel på lyckliga fd horor. Varför uteblir de hela tiden i diskussionen. DET kan man fråga sig. ;
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2004-06-25 15:37:00
|
|
svaret: |
Du får inget exempel här på souse därför att begreppet har blivit så negativt laddat av kärringar som du.
Horor som känner sig olyckliga får gärna byta till ett annat jobb istället, precis som alla andra gör.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2004-06-25 22:18:00
|
|
Sunny |
Månny Svar 1: De släpps inte fram i debatten. Ingen tidning törs skriva om lyckliga horor i Sverige i dag. 2 Eftersom horor i Sverige blir socialt utstötta så håller de självklart käften. I föreningen ROSEA finns på nätet kan du får kontakt med flera 100 "lyckliga horor" ifall du skulle önska det. Lyckliga på så sätt att de gillar sina jobb. Min bästa vännina Lillian Andersson har varit "lycklig hora" i över 50 år! Hon arbetar fortfarande vid 67 o deltar faktiskt aktivt i debatten.
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2004-06-25 22:20:00
|
|
Sunny |
Föreläsa får hon inte göra i Sverige den som hyr ut lokal åker för koppleri dvs främjande av annans otuktiga levene men utomlands är hon mycket efterfrågad i debatter.
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2004-06-25 22:25:00
|
|
Sunny |
Men hora är ofta ett genomgångsjobb för en frisk o smart kvinna. Det är de redan innan utslagna o missbrukarna som fastnar i yrket.. Det finns många kapabla yrkeskvinnor i Sverige i dag som var horor på 70 talet. Personligen känner jag till 3 numera kända författarinnor,en psykolog o 2 doktorander. Många ,många inom vården.Skulle någon avslöja deras förflutna vore det en katastrof för både dem o deras familjer.
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2004-07-05 13:33:00
|
|
A |
Men hur jävla intressant är det att diskutera lyckliga horor? vad ska den diskussionen leda till? Att få de som inte är "lyckliga" av att knulla med okända männsikor läs män eftersom de av nån anledning behöver knulla okända kvinnor oftare än vice versa att bli lyckligare känns så mycket viktigare.
|
| |