Borde riksdagen utsett de 19?

Inlägg #1: Postat: 2004-06-18 11:32:00
Hans
Jag har inte något överdrivet politikerförakt men jag måste säga att IS gör sitt bästa för att spä på det som jag i vart fall har. Har hon öht svarat på en enda kommentar till någon av sina artiklar? Jag skickar ett mail till henne och påpekar detta så får vi se om något händer.
Inlägg #2: Postat: 2004-06-19 13:32:00
AnnaC
väntar med spänning på att se om du får respons - men, tyvärr är jag pessimist - självgodheten har nog ingen gräns...
Inlägg #3: Postat: 2004-06-19 13:32:00
AnnaC
väntar med spänning på att se om du får respons - men, tyvärr är jag pessimist - självgodheten har nog ingen gräns...
Inlägg #4: Postat: 2004-06-20 14:33:00
AnnaC
Hans, har du fått respons nu? Eller är fröken Segelström för upptagen av sin välbetalda, långa semester för att kunna svara oss vanliga, skattebetalande idioter...?
Inlägg #5: Postat: 2004-06-28 20:20:00
Inger Segelström
Hej
Precis som jag svarade dig Hans har jag nu läst alla synpunkter på min krönika och jag har inte hittat några förslag på hur vi skulle öka demokratin och få fler intresserde av nästa EU-val eftersom vi ju är medlemmar och det säger en majoritet av sveska folket att man vill vara. Har ingen något förslag utan bara synpunkter på mig som person vilket jag tycker blir lite tjatigt. Trodde att krönikan skulle skapa debatt? Har jag missat några inlägg?
Inlägg #6: Postat: 2004-07-01 09:47:00
Hans
Det är lite synd att du hoppar in i debatten en vecka efter att den har ebbat ut. Nästa gång du skriver en artikel försök då att planera så att du har möjlighet att följa med i debatten som följer direkt efter artikelns publicerande så kanske det även blir en debatt i den riktning som du önskar.
Inlägg #7: Postat: 2004-07-01 09:54:00
Hans
Du tycker att det inte kommer några förslag på vad man kan göra för att öka valdeltagandet, men en del i att kunna öka valdeltagandet är att peka på vad som är fel idag och där finns det några exempel, Chris.X kommer t.ex med några.
Inlägg #8: Postat: 2004-07-01 10:00:00
Hans
För egen del så röstade jag inte för att det inte finns något parti som representerar mina åsikter. Det här problemet tycker jag illustreras mycket bra i den här artikeln av Lars Pålsson Syll Professor I Samhällskunskap
Malmö Högskola: Länk: ht.se
Laddar...