Inlägg #1: Postat: 2004-06-16 17:00:00
|
Helena |
Bra skrivet!
Sverige är landet där allt ska se snyggt ut på ytan och problem med hemlösa och missbrukare ska sopas under mattan för att inte störa harmonin. Jag undrar hur det är i andra europeiska länder?
|
|
Inlägg #2: Postat: 2004-06-16 18:38:00
|
Mona |
Bra! Kämpa på mot orättvisorna! Hur ska man kunna resa sig och ta nya tag, om man inte får bo någonstans?? Men Sverige är ett land där en fin och välputsad YTA är det viktigaste...
|
|
Inlägg #3: Postat: 2004-06-16 23:36:00
|
Sunny |
Jag instämmer helt i det du skriver. Barnen är väl de som tar olika människor naturligast? Att en egen bostad inte är självklar ens i vårt land är en nyttig läxa för just barn. Mina reagerad med vrede över orättvisor redan i mycket ung ålder.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2004-06-18 10:21:00
|
Pundarjakt |
Dom sabbar och svinar ner samt utgöt ett hot för de som vill utnyttja området för rekreation. Bort med skiten. De "boende" må vara någons barn men kom i håg att de antagligen, och troligtvis, har gjort sitt "bästa" för att svina ner sig själva och eventuella barn. Som ett utsatt barn till en supande farsa och en mentalsjuk morsa har jag inget till övers för dylikt pack och stödjer helt de hederliga människor som mår dåligt av att ha våldsamma missbrukare i närheten.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2004-09-01 07:50:00
|
Gudrun |
Adolf Hitler hade gjort slut på de hemlösas lidande illa kvickt. Detta är grymmare. Att förlänga deras lidande genom att hetsa ihjäl dem.
|
|