|
Inlägg #1: Postat: 2004-06-16 00:28:00
|
|
Alf Carlsson |
...love you, palsternacka. Jag utgår ifrån att du inte vill precisera dig...
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2004-06-17 21:44:00
|
|
frågvis |
Alf Carlsson:
1.vem är palestinierna och var kom de ifrån?
2.vem som har skapat palestiniens gränser och varför?
3.varför blev de okuperade?
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2004-06-18 09:59:00
|
|
en som sett med egna ögon! |
löjligt!
Eva har väl valt själv att flytta dit och skaffa familj där och inkl stödja staten israel i den terror dom gör emot palestinier som är instängda i gaza och på västbanken.. har eva nånsing rest där och sett skilnaden?
och då syftar jag inte på illegala bosättningar !
jag sympatiserar ej med självmordbombare men jag förstår att en människa kan bli så desperat !
jag är judinna och har rest på västbanken jag vet skillnaden på terror!
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2004-06-18 14:08:00
|
|
frågvis |
Det är inte alls löjligt! för att kunna förstå vad som pågår nu måste man veta vad som har hänt förr!
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2004-06-21 00:01:00
|
|
Alf Carlsson |
Vad handlar artikeln om? Jag ger väl fullständigt fan i alla fraser om "förr", där det ena ortodoxa dumhuvet efter det andra motiverar sitt våld, sina övergrepp. Att hänvisa 2000 år tillbaka får mig att spy som en linjal, och sätts ograverat under rubriken "vilka djävla idioter" och krediten från 2:a världskriget är SLUT.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2004-06-21 21:47:00
|
|
frågvis |
Vet du varför finns du idag Alf Carlsson? Jo, därför att din pappa har knullat din mamma förr.
Du tycker att Israel inte har rätt att existera och det ger jag fullständigt fan i ... sug på det nu.
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2004-06-28 01:09:00
|
|
Alf Carlsson |
???...jag finns därför att säd har spridits betydligt längre tillbaka än när jag är bokförd. Eventuellt är vi släkt långt tillbaka det är dock inget jag är stolt över. Oavsett det så ställer jag anspråk på hela världen som givits mig av GUD. JAG, just JAG är Guds utvalde och accepterar du inte det ska bulldozern skövla ditt hem och jag ska mura in dig i öknen tills ditt liv blir så värdelöst att du ser en sprängning av dig själv som ett bättre alternativ.
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2004-06-28 01:14:00
|
|
Alf Carlsson |
Du är, tillsammans med ortodoxa och fundamentalister för dumma i huvudet och måste fråntagas allt inflytande. Ni kan inte hantera en demokratisk situation utan måste fråntas alla rättigheter och tvångsstyras, så att majoriteten av judar och palestinier kan få ro att bygga framtiden.
|
| |