Gå och rösta! T.o.m. Ohly tänker göra det

Inlägg #1: Postat: 2004-06-11 14:50:00
Jan E
Försök att övertyga din kollega Malin M som koketterar med okunskap och ointresse.
Inlägg #2: Postat: 2004-06-11 15:52:00
KD
Svaret är enkelt: en röst, oavsett på vilket parti, är ett stöd för en statsfinansierad jättebyråkrati som ger ett modernt frälse sin utkomst.
Inlägg #3: Postat: 2004-06-11 17:11:00
Gå inte och rösta!
Rösta inte på EU-fascismen, byråkratförsörjningen och maktmissbrukarna! Visa ert missnöje.
Inlägg #4: Postat: 2004-06-11 18:09:00
Erik Lindgren
Intressant. JJ menar att man skall rösta därför att uteblivet röstande gynnar extrema krafter i samhället. Samtidigt uppmärksammar han att Ohly manar folk att rösta. Ohly är en kommunist. Är kommunister inte extrema enligt JJ? Eller kanske han tror att Ohly är en pappskalle som inte fattat att lågt valdeltagande gynnar han själv?
Inlägg #5: Postat: 2004-06-11 20:43:00
pUs
Det finns inget som helst självändamål i att aldrig stödja något annat än det som redan är etablerat. Vi hade till exempel aldrig haft våra nuvarande partier om fler resonerat som du.
Inlägg #6: Postat: 2004-06-11 21:53:00
JPA
Eu har inte mer byrokrati an Sverige, betydligt farre byrokrater per invanare faktiskt. EU har skapat ett stabilt Europa som kommer att utvecklas oavsett om ni rostar eller inte. Men ni avverkar er ratt att gnalla om ni inte rostar, och dessutom kommer Sverige bli mer isolerat. Ingen orkar med besservissers som inte deltar!
Inlägg #7: Postat: 2004-06-13 19:28:00
Marcus
Det var den Töntigaste beskrivning av Lars O jag hört på länge. Jag är defentivit inte Vänsterpartist jag kommer aldrig att rösta på dom, men jag vet tillräckligt mycket att han inte är den typ av komunist som du målar upp honom till. Du gör dig själv till åtlöje.
Laddar...