Inlägg #1: Postat: 2004-06-09 16:19:00
|
Jan E |
forts. Att tro att lilla Sverige som är extremt beroende av länderna i Europa både ekonomiskt och politiskt skulle säga tack och adjö till EU och i stället klara sig på egen hand med enbart bilaterala överenskommelser är mer än lovligt naivt. Och kom inte dragandes med Norge som jämförelse, det landet har helt andra förutsättningar.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2004-06-09 18:29:00
|
Malin Michea |
Barnsligt? Bortskämt? Om jag nu är en sådan idiot som du framställer mig som, då är det nog i allas intresse att jag inte röstar. För tänk vilka dumheter lilla naiva jag skulle kunna hitta på med min rösträtt...
|
|
Inlägg #3: Postat: 2004-06-09 18:40:00
|
Malin Michea |
För det andra tycker jag att ditt resonemang är högst fånigt. Vem säger att jag måste utnyttja mina rättigheter, bara för att jag har dem? När jag känner att jag inte har något vettigt att säga - då håller jag käften. Så också i detta valet.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2004-06-10 19:20:00
|
Jan E |
Att kokettera med sin okunnighet och ointresse i denna fråga är som sagt bortskämt och barnsligt. Dina kommentarar förstärker intrycket. Du har i andra sammanhang en hög svansföring, då skulle du nog även i denna fråga kunna mobilisera en gnutta intresse för att kunna komma fram till ett ställningstagande. Det kostar inte så mycket.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2004-06-10 22:44:00
|
Malin Michea |
Minsann? Jag är åtminstone kvinna nog att erkänna att jag inte har alla svar, och stå för det.
|
|