Inlägg #21: Postat: 2004-06-11 21:51:00
|
Fuck off |
Vilket djälva skitsnack. Klart som fan att det ska debatteras om detta gigantiska problem. Att utmåla alla andra för huvudlösa och "förvärrar för brottsoffren" är totalitärt tänkande a la Mao. Håll käften Lundahl om du inte kan lyssna på andra och kom inte med idiotpåståenden varje gång du öppnar din kåta käft!
|
|
Inlägg #22: Postat: 2004-06-14 10:41:00
|
Michael Lundahl |
Jenny svar 20: Hypotetiskt scenario. Du kommer in till sjukhuset. Du har ont i foten. Läkaren säger "Vi ska amuptera". Du tycker attd et verkar itne vara en bra åtgärd. Läkaren tycker "Har du något eget förslag då?" "Nej", svarar du. "Bra, då amputerar vi". Är du nöjt med det förfaringssättet?
|
|
Inlägg #23: Postat: 2004-06-14 10:42:00
|
Michael Lundahl |
Att jag inte har ett hel uppsättning motförslag hindrar på intet sätt mig från att påpeka att de förslag som läggs är dåliga.
|
|
Inlägg #24: Postat: 2004-06-14 10:43:00
|
Michael Lundahl |
FO, svar 21: Jag har aldrig någonsin sagt att debatten skall upphöra. Jag har sagt att debatten skall saneras från dumheter... vilket det tyvärr finns mycket av. Resten av din kommentar var dyngar som inte förtjänar ett svar.
|
|
Inlägg #25: Postat: 2004-06-15 12:12:00
|
Jenny |
Det må inte hindra dig, men det skadar din trovärdighet; allt du blir är en gnällkärring och en negative Nelly.
|
|
Inlägg #26: Postat: 2004-06-15 13:39:00
|
Michael Lundahl |
Jenny: Varför skulle min trovärdighet skadas av jag påpekar att vissa saker är så dåligt utförda att de bör upphöra? Om människor inte kan ta till sig av att någon drar i nödbromsen och påpekar att "Det här är KASS därför att..." så är det väl ändå inte *min* trovärdighet det är fel på?!
|
|
Inlägg #27: Postat: 2004-06-15 14:55:00
|
Jenny |
Vad är så dåligt utfört nu, förutom ett av runt fem förslag till lagändring?
Dessutom trodde jag att man diskuterade riskbedömning/ansvarsbedömning eller vad nu termen är, snarare än omvänd bevisprövning som jag f.ö trodde var mer en dansk än en svensk diskussion. DIN trovärdighet? Om det enda du klarar av är att gnälla blir detta också din enda talang. Inte svårare än så.
|
|