Posten stödjer sverigedemokraterna!

Inlägg #1: Postat: 2004-06-08 12:32:00
Leffe
Att inse när man har fel och öppet medge detta visar på intelligens och ett öppet sinnelag! Bra Samantha! Det borde finnas fler som du!
Inlägg #2: Postat: 2004-06-08 12:39:00
samantha
Tack för intelligens du själv visar!

jag diskuterar gärna för att lära mig och utvecklas!
jag lär mig massor på att få höra andras perspektiv!
hemskt om man inte fick chansen att ändra sig m.m.
Inlägg #3: Postat: 2004-06-08 12:59:00
Beckisbarnet
Bra att du ändrat dig Samantha! Ett hopp för Sverige att även Ni vänstervridna förbudsivrare kan dra ställningarna bakåt ibland..
Inlägg #4: Postat: 2004-06-08 13:47:00
samantha
säg inte ni... du vet inte vad jag står för och i detta fall var det bara jag som utalade mig ingen annan!
tack på förhand!
Inlägg #5: Postat: 2004-06-08 15:56:00
dhc
Instämmer med Leffe. Att medge att man förhastat sig är en av de bästa egenskaper en debattör kan ha. Mycket bra, Samantha. Synd att det förekommer så många irrelevanta angrepp mot dig och din artikel, vissa kommentatorer borde lära sig innebörden av "konstruktiv kritik".
Inlägg #6: Postat: 2004-06-08 18:27:00
Björn
Jag kan bara instämma i hyllningskören. Kommer att tänka på en sketch med Lasse Åberg och Brasse Brännström där de gör TV-programmet "Lära Politiker Snacka". I första programmet får politikern Brasse Brännström lära sig säga "jag hade fel". I nästa program skulle de lära sig "jag vet inte". Hur som helst, man bugar och bockar ;
Inlägg #7: Postat: 2004-06-08 19:23:00
Ken
Det är ovanligt med människor som är odogmatiska och kan erkänna att dom hade fel. Speciellt naturligtvis inom politiken. Jag blev därför förvånad, måste jag säga, när jag läste att du tog tillbaka vad du tidigare skrivit. Starkt Samantha och mycket sympatiskt!
Inlägg #8: Postat: 2004-06-08 20:35:00
Avslöja dubbelmoralen
Måste också berömma Samantha för att hon kan ändra sig. Strongt.
Inlägg #9: Postat: 2004-06-09 17:48:00
nisse
tycker du är lite väl lättpåverkad. sverigedemokraterna är odemokratiska och rasistiska, varför ska de kunna utnyttja det demokratiska systemet för att sprida sin propaganda? tyvärr är det ju inte helt sant att de får färre anhängare ju mer de syns hur man nu kan komma fram till den slutsatsen, det är det som är populissm. det passar dem bra att skrika efter demokratiska rättigheter när de blir motarbetade, men de är inte det allra minsta demokratiska själva.
Inlägg #10: Postat: 2004-06-09 19:48:00
demokrat
Sverigedemokraterna är inte odemokratiska och rasistiska! Läs deras program! Det är först då du kan ta ställning till deras ev odemokratiskhet och det är just detta som vissa vill förhindra oss att göra!
Inlägg #11: Postat: 2004-06-09 21:35:00
Beckisbarnet
Njae, Samantha, jag vet inte vad du står för..men jag antar i min dumhet att du är en ung och vänstervriden rebell med smak för FÖRBUD, kan det stämma???
Inlägg #12: Postat: 2004-06-10 22:33:00
samantha
för det första e jag tacksam över att det finns posetiva människor här på sourze och inte bara ilska!
Inlägg #13: Postat: 2004-06-10 22:37:00
samantha
för det första e jag tacksam över att det finns posetiva människor här på sourze och inte bara ilska!
men sedan har jag förklarat mina känslor för sverigedemokraterna och som ni förstår känner jag forfarande ilska för deras parti men jag som e för demokrati kan inte hålla med om att det inte ska vara samma vilkor för alla !
och beckisbarnet, jag är icke för förbud! beror ju på vad det handlar om!

tack för att man får göra misstag!

/samantha
Laddar...