Inlägg #1: Postat: 2004-06-02 12:05:00
|
martin. |
Om hon inte fattat det så är vi tillsammans med just de där "vanliga" kvinnorna... vi vet hur de ser ut. De ser iofs ut på en massa olika sätt, men jag känner ingen man som är tillsammans med ett retuscherad slitzomslag. Så vad exakt är det hon vill visa oss som vi inte redan vet?
|
|
Inlägg #2: Postat: 2004-06-02 12:09:00
|
martin. |
Sedan undrar jag om hon verkligen är rätt kvinna att slå hål på idealen. Linda Skugge är en i mina ögon attraktiv, smal kvinna... och i många indienördars ögon en våt dröm, särskilt om man varit med sedan tiden då hon skrev popkrönikor och var programledare på z-tv. Risken är väl snarare att hon skapar fler ideal... då kanske främst bland hennes unga feministanhängare.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2004-06-02 12:14:00
|
AC Collin |
Jag tror du är nära sanningen. Bilderna i Slitz, Café och Moore visar upp en drömbild av kvinnan, vilket de flesta är medvetna om. Om jag vore man skulle Lindas “protest-utvik” kännas förnedrande. “Kolla, så här ser vi kvinnor ut om du inte fattat det än, loser”.
Jag lovar att bilderna kommer att vara retuscherade, softade, kanske så fina att de hamnar i jätteformat på sängkammarväggen Skugge-hem. ;-
|
|
Inlägg #4: Postat: 2004-06-03 09:51:00
|
Chris.X |
Så himla klockrent martin! Linda verkar tro att "alla killar" tror att Slitz och Café är "verklighet". Med det är just det hon missar, att vanliga killar är tillsammans med vanliga tjejer. Själv tycker jag bara illa om Linda Skugge.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2004-06-04 09:44:00
|
- |
Det är ju skillnad på fantasi och verklighet. Jag har flera fantasier som jag tycker att det är roligt att tänka på men jag skulle inte vilja prova dem på riktigt. Det kanske är något liknande med cafe och slitz.
|
|