Ska Sverige härbärgera terrorister?

Inlägg #1: Postat: 2004-05-29 19:04:00
forts.
Lynchstämning? Jag känner inte riktigt till det fall du åberopar, men du skriver f ö r e d e t t a och bara det är magstarkt, att du inte har undersökt ärendet grundligare?
Inlägg #2: Postat: 2004-05-29 23:42:00
lat
Behöver man undersöka saker? Är det inte bättre att vara radikal och förbannad?
Inlägg #3: Postat: 2004-05-30 16:07:00
Inger
Jo, du kan uttrycka i ren ilska, vara "radikal" och förbannad och ja... Men jag tror nog att jag hade tagit Ramona på mer allvar - det är dock ett stort, allvarligt ämne! - om hon hade kanske ställt sig fler frågor, sökt lite till... Nå, det är jag det. Ramona ä r arg, förbannad - ingen tvekan om det? Frågan är då: Ser/tolkar man mest hennes ilska - "känslor" - än kanske även till fakta i sak?
Inlägg #4: Postat: 2004-05-31 18:19:00
lat
Ähh.. det kan vara skönt att få skrika/skriva av sig lite aggresioner ibland. Att låta skrikandet gå till överdrift är ett härligt sätt att bli av med aggresioner tycker jag. Det viktiga är ju inte att man har rätt i det man skriker. Det handlar om att få utlopp och skrika ordentligt..
Inlägg #5: Postat: 2004-05-31 20:55:00
Inger
Och det fick väl Ramona göra nu? ;- Jo, jag håller med dig i stort och ibland kan det vara befogat. Det kan vara skönt att b a r a få säga sin åsikt - känslor - men tror du inte Ramona även ville ha rätt i sak? Det är bara det jag undrar över. PS Även lat. DS
Laddar...