Världens främsta demokrati

Inlägg #1: Postat: 2004-05-24 13:57:00
Alf Carlsson
5 rätt!! - Godkännt. Svaret på 7:an ges i en ekonomisk genomgång. Saddam hade gått över till Euro även om det kanske fanns rester kvar av dollarn. Saddams uttalade mening att lämna dollarn kommer att accelerera i takt med att EU stärks och USA fortsätter göra bort sig. Rätt svar 7A.
Inlägg #2: Postat: 2004-05-24 14:00:00
Alf Carlsson
Sen har vi fått en nya frågor längre ner; 9A Det imperialistiska och aggressiva USA vill endast lämna ETT svar på frågorna kring sina krig, ett f ä r d i g t svar, fabricerat av Mr President och Pentagon. 9B Det demokratiska USA, där öppenhet och yttrandefrihet är en grundpelare, vill lämna utrymme för alla fakta och trosuppfattningar, så att medborgaren får nytta av sin rätt till kritiskt tänkande.
Inlägg #3: Postat: 2004-05-24 14:02:00
Alf Carlsson
10A. Religion är ett opium för folket 10B. Religion är INTE ett opium för folket vi tackar Inger för den.
Inlägg #4: Postat: 2004-05-24 18:22:00
Rätt rad
Vilka svar vara rätt och vilka fel? Hade jag bara fem av åtta?
Inlägg #5: Postat: 2004-05-24 21:52:00
Björn
På fråga 10 är det omöjligt att svara, eftersom ingen kan veta hur det är. Själv tror jag inte på någon gud, men jag är inte så styv i korken att jag påstår mig VETA att det inte finns någon. Ingen har heller bevisat att det finns någon gud, varför ingen kan veta svaret på om religion är ett opium för folket.
Inlägg #6: Postat: 2004-05-25 00:33:00
Alf Carlsson
5. Ingen kan veta om Gud finns, däremot kan vi veta hur institutioner och individer utnyttjat människors tro på hans/hennes feministvarning existens. T ex katolska pedofiler präster, t ex Knutbypastorer...Sexmissbrukande psykopater med en konsumistisk människosyn. Gå nu inte in på det... Detta gäller USA.
Laddar...