Din skugga

Inlägg #1: Postat: 2004-05-24 10:30:00
Inger K.
Alf har totalt krossat dig som "poet"!
Du är avslöjad! Du bör ägna dig åt något annat!
Inlägg #2: Postat: 2004-05-24 10:56:00
Alf Carlsson
Detta är en poesiSKOLA, här går man i LÄRA. Nu vet inte Karin att jag är en av landets främste metaförer, därför blir det lite komiskt, men K ska naturligtvis inte sluta skriva utan ta chansen och utbilda sig. "Solen släcker mitt ljus, jag behöver skugga för att synas" är exempel på en metafor i absolut VÄRLDSKLASS Karin, så när du skrivit dina små rader, så titta på dom en gång till och frammana bilden av det du skrivit.
Inlägg #3: Postat: 2004-05-24 11:03:00
Alf Carlsson
Försök vidare att undvika det här självömkeriet och gnällandet. Höj blicken mot horisonten, öppna dina fönster och låt vindarna blåsa ut unkenheten och passa samtidigt på att dra in lite frisk luft själv. Lycka till.
Inlägg #4: Postat: 2004-05-24 11:21:00
Karin D
till Inger K..krossat mig som poet!.ajaja..det var att ta i, det tror jag inte ett ögonblick på,det är inte jag eller ni två som avgör,som tur är,utan fullt av andra duktiga poeter och människor detta land..DET är vad jag går efter...sorry
Inlägg #5: Postat: 2004-05-24 11:27:00
Mimmi
Alf har ju pissat ner dig helt. Fattar du inte det? Gör något annat istället! Du är ju helt talanglös!
Inlägg #6: Postat: 2004-05-24 11:41:00
Karin Dahlin
Tack Mimmi för ditt illvilliga svar
slutdiskuteratf rån min sida.ajöss
Inlägg #7: Postat: 2004-05-24 11:43:00
Alf Carlsson
Ajajajajaj - det var detta jag var rädd för, att Karin D och "Mimmi" skulle sätta standard. Nåväl, här slutar min generositet mot Karin D och hennes raggarpoesi eller så var det ett oerhört märkligt sätt att tacka för uppmärksamhet och normalt mycket dyra råd...
Inlägg #8: Postat: 2004-05-24 11:50:00
Alf Carlsson
Karin! Är du VERKLIGEN SÄKER på att Mimmis svar är "illvilligt" - nu var JAG illvillig, eller tyckte du att det var bra att Mimmi tryckte till käften...nej, herregud vilken nivå...här krävs verkligen alla de lärarinsatser som Gud kan uppbringa, både vad gäller utbildning, men framförallt bildning.
Inlägg #9: Postat: 2004-05-25 10:10:00
Sunny
Alf: ursäkta min undran men vad i H.....te sysslar du med? Kritik är positivt: traklasseri är nedbrytande,simpelt o faller till sist tillbaka på dig själv.
Laddar...