Jag finns där

Den här tråden diskuterar artikeln Jag finns där.
Inlägg #1: Postat: 2004-05-24 15:12:00
KYREUS
Som det heter "någonstans inom oss är vi alltid tillsammans". Ha det gott bästa Karin. Om några dagar åker jag själv till Grekland, på "skriv-semester". K * Y
Inlägg #2: Postat: 2004-05-24 17:38:00
Anna
Uselt Karin! Lyd Alfs råd och lägg ner! Du pissar bara ner dig själv hela tiden!
Inlägg #3: Postat: 2004-05-24 22:09:00
karin Dahlin
än en gång tackKY och ni andra trevliga människor som ger mig inspiration att skriva mer..tack. Bryr mig inte alls om den form av trakasserier som ovan skrivits, det berör mig inte ett dugg. nej mina vänner, fram för skrivarglädjen och jag vill härmed tacka alla som gett kreativ kritik och lovord, det är DEM
jag får fortsatt inspiration utav.
Kram på er
Inlägg #4: Postat: 2004-05-25 10:05:00
Sunny
En fin och ömsint dikt. Bravo.
Inlägg #5: Postat: 2004-05-25 10:21:00
Karin Dahlin
Tack Sunny,min trogna läsare.
2.

Bästa skaldinna.
Självklart skall man ta åt sig av POSITIV och HJÄLPANDE kritik,men det väl knappast det som förekommit mot poeterna här på Sourze, kallar du gå och pissa ner dig m.m. för kritik?
Inlägg #6: Postat: 2004-05-25 10:22:00
Karin Dahlin
fort....

i mina ögon sett är det trakasserier och inget annat, men strunt i det, jag fortsätter gladeligen att skriva , De"anonyma" skällsord man här kan få, är ju skräp och inget att bry sig om,nej fram för"riktig" kritik som man utvecklas av i skrivandet och inte en massa skitsnack och påhopp
av den karaktär som ALDRIG skulle ha accepteras på andraskrivarsajter.
Tack för ordet.
Inlägg #7: Postat: 2004-05-25 12:52:00
Sofia E tittar in
Ujuj, vad det fortfarande stormar i hörnen på sourze, ser jag. Obehagligt. Karin, skit i halshuggarkommentarer om att lägga ner. Sånt är bara trams. Men ta gärna åt dig av konstruktiv kritik. Affe har en del poänger, även om han är så förbannat dramatisk i sitt utryckssätt. Det vet vi ju även från de gånger han gillar något.
Laddar...