Grovt övertramp av TV-Aktuellt!

Den här tråden diskuterar artikeln Grovt övertramp av TV-Aktuellt!.
Inlägg #1: Postat: 2004-05-22 22:10:00
Lars Nilsson
Långt från att var en Perssonanhängare hållar jag dock helt med Dig. Jag tycker också att det är skadalöst att Sveriges statsminister inte skall få sin höft opererad med förtur till följd av Jantelagen. Men där har han sig själv att skylla då han inte vågar utmana jämlighetsivrarna.
Inlägg #2: Postat: 2004-05-22 22:51:00
egalité
Och varför ska han få gå före en vanlig svensk arbetare med samma åkomma och minst lika stort lidande? Åk till Nordkorea, där får nomenklaturan förtur till allt på det svältande folkets bekostnad! Det är där du hör hemma!
Inlägg #3: Postat: 2004-05-23 02:25:00
Kajsa
Oj oj oj va grovt! Hur vågar de! ;- Nä! Det är rätt intressant ändå tycker jag. Politiker ska tåla att granskas, även en statsminister. Här låter det som om han lyckats skramla ihop pengar till räntan på lånen med hjälp av EU, duktigt jobbat, en riktig kapitalist med andra ord.
Inlägg #4: Postat: 2004-05-23 20:10:00
--- -------
Göran Persson förtjänar all skit i världen. Han är ledare för ett gäng som bara är bra på vapenaffärer, kränga sprit, tobaksförsäljning, spel & dobbel och inrikes underrättelsetjänst. Arbetslösheten är cementerad kring 1 till 1,5 miljon människor och hans parti har blivit en sekt.
Inlägg #5: Postat: 2004-05-24 09:40:00
Alf Carlsson
Grovt övertramp? GP påstår sig tillhöra Vänstern och representera rättvisa, solidaritet och jämlikhet, utöver det påstår han att staten ska vara ett föredöme som arbetsgivare. Vad kallas då GP:s dagliga lögner, om Aktuellts halvsanning kallas "grovt övertramp"?
Inlägg #6: Postat: 2004-05-24 15:08:00
Ivan
Vi vill ha Simsonfiguren Reinfeldt till statsminister - yes!
Inlägg #7: Postat: 2004-05-24 18:33:00
sten
Nu får du mer bränsle. Expressen återger artikel från LRF att gården är ömöjlig att få lönsam. Återstår att bli försörjd av skattebetalarna genom pension och EU-avdrag
Laddar...