Tyst minut

Showing page 2 of 2: 1  2
Inlägg #21: Postat: 2004-05-21 15:58:00
CTR
Och Afl, klippan i sammanhanget, jag håller med dig helt. det är verkligen glädjande att Isabella inte befattar sig med urspårningarna, det TYCKER JAG bevisar mera att hon faktisskt har stil och smak.
Inlägg #22: Postat: 2004-05-21 16:32:00
Karin Dahlin
till Alf Carlsson
..gå och göm dig i ett hörn nånstans där du inte kan trakassera folk, det tycks ju vara din favoritsysselsättning. Håller med Sunny här ÄR ni inte riktigt kloka en del.Isabella är en mycket god poet och kommer att gå längre än både mig och många andra,men förstår att det är avundsjuka som råder här just nu .samt ren illvilja.
Alf Carlsson..snälla du, gå på en sommarkurs och lär dig lite om hur man läser och tolkar poesi
Inlägg #23: Postat: 2004-05-21 16:37:00
Karin Dahlin
även jag betackar mig för pajkastning av det här slaget, det får illbattingarna själva hålla på med fortsättningsvis
Ajöss från mig
...och du Isabella,än en gång din dikt är suverän..väntar med spänning på nästa
Inlägg #24: Postat: 2004-05-21 21:23:00
god smak!
FÅR man helt enkelt inte tycka illa om Isabellas "vackra" trams? MÅSTE man älska och beundra skiten? I helvete heller! Isabelladårarna bör lära sig lite om tolerans mot andra åsikter än sina egna. Min uppfattning är solklar: älska gärna skiten men jag och åtskilliga andra gör det inte! Respektera det eller far åt helvete!!!
Inlägg #25: Postat: 2004-05-22 00:25:00
Ingen vaken?
Absolut ingen har haft invändningar mot att man INTE tycker om Isabellas dikter. Det som spårade ur var att de negatva kriktikerna i vanlig ordning gick till angrepp med spott och spe och föroläpningar mot dom positiva som med samma rätt beundrade dikterna. ....och du: tagga ned lite, vad.
Inlägg #26: Postat: 2004-05-22 14:28:00
Karin Dahlin
Alf Carlsson. Gå och pissa ner dig!!!
Inlägg #27: Postat: 2004-05-22 14:51:00
Karin Dahlin
som vill med stort allvar bestrida att någon annan under mitt namn skrivit detta till ovan till Alf Carlsson..jaja tydligen finns här illvilligt folk som tar mitt namn också*suck* Jag haringet emot AlfCarlsson även om jag tycker annorlunda än honom..så det så..att förfalska namn är brottsligt..tänkpå det
Inlägg #28: Postat: 2004-05-22 22:31:00
god smak!
Vill du bestrida att någon annan under ditt namn har skrivit ovanstående? Då har du följdaktligen själv skrivit det! Ack ja, den intellektuella förmågan hos Isabellafansen är bedrövlig!
Inlägg #29: Postat: 2004-05-22 22:39:00
Debbie
Eller så är dom alla under påverkan av alkohol eller droger. Deras inpass i debatten pekar onekligen åt det hållet! Det behövs starka centralstimulantia för att rätt kunna uppskatta Isabellas poetiska parodier!
Showing page 2 of 2: 1  2
Laddar...