Tyst minut

Inlägg #1: Postat: 2004-05-18 16:46:00
Karin Dahlin
av mig får denna text 5 av 5 möjliga..så stark att ögat tåras
Då har du lyckats bra, skulle nästan vilja säga, lyckats bättre än de flesta
Kram Kari
Inlägg #2: Postat: 2004-05-18 19:13:00
Lina S.
Har du färgat håret eller är du egentligen blond?
Inlägg #3: Postat: 2004-05-19 11:58:00
Horace
Det finns paralleller till skribentens texter och den typ av svar hon ger när hon ifrågasätts. Välformulerad blank yta, ogenomtränglig. Vackra ord med samma effekt som antiperspirerande medel. Doftlöshet, varken svett eller blod. Blondin eller brunett? Det får vi aldrig veta, lika lite som vad som egentligen döljer sig i viken, under “vattnets blanka runa” - annat än i fantasin.
Inlägg #4: Postat: 2004-05-19 13:55:00
Thomas L. Aabo
Vanlig Isabella-klass enastående
Inlägg #5: Postat: 2004-05-19 22:24:00
Inger Larsson -*****
Isabella, det här är helt enkelt ett litet mästerverk! TYST MINUT är absolut den bästa dikten som du publicerat hitills. Jag fick tårar i ögonen och glömde andas när jag läste den här stycket. Utan tvekan kommer det gå bra för dig och det är du väl så värd. Tack för den här diktupplevelsen, Isabella!
Inlägg #6: Postat: 2004-05-20 15:25:00
Magnus Magi
Isabella, jag tycker mig känna igen dig. Har du varit på sourze förut, men under annat namn?
Inlägg #7: Postat: 2004-05-23 00:22:00
Isabella M
Det råder ingen tvekan om att en liten dikt kan bli grundorsak till att uppväcka så många olika slags känslor och åsikter.: Vill därför på detta vis förmedla min uppskattning till alla dom postiva, negativa, glada, upprörda, sårade, förbittrade etcetera som lagt ner sin tid och lust på att lämna sina uppriktiga åsikter om "tyst minut" och min diktning i övrigt. Har lyssnat till samtligas röster.
Laddar...