|
Inlägg #1: Postat: 2004-05-16 23:30:00
|
|
Björn |
Aldrig besviken i kärlek? Du är extremt lyckligt lottad! Men som ambition för de flesta är det nog lite väl högt ställt. Nåja, i ditt fall kan man ju inte annat än gratulera.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2004-05-16 23:35:00
|
|
Sunny |
Björn: Jag har haft tur bara. Ser det som en kompensation för all besvikelse som mobbad,föräldralös "horunge". Livet har liksom jämnat ut sig för mig med all kärlek jag fått av de underbara män jag älskat.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2004-07-28 02:06:00
|
|
Evy |
sa du att din man snart blir 80 ? Betyder att du sökte kärleken i en hel annan slags samhälle än ensom finns idag lite fel att utrycka sig som du gjort jag gratulerar dig för din lycka önskar ja oxå kunde njuta av den men jag känner mig så otillräckli som kvinna pga det ideal som finns att min killes kärlek blundar jag för och lever i min sorg av att inte vara vacker nog
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2004-07-28 02:16:00
|
|
Evy |
en sak till du skrev första man . Hur många gånger har du varit gift ? Är inte kärlek för evigt ? Själv tror jag på att den rätta beror på var i ens liv man befinner sig och har tur att träffa nån som oxå befinner sig i samma fas och med tiden "växer ifrån vaRandra " Till slut blir kärleken en underbar sak inte personerna i sig under förhållandet eller är jag hel vilse? :-
|
| |