Inlägg #1: Postat: 2004-05-08 21:13:00
|
Marilyn |
Jag anklagar inte de här grabbarnas föräldrar, de är säkert förtvivlade över vad sönerna gjort. Men jag tror att många invandrarkillar revolterar mot sina familjer genom att gå sin egen väg och skaffa sig respekt på andra sätt än vad som förväntas av dem. De har sin egen uppfattning om vad som är rätt och fel. Det här är mycket mer tabubelagt än att skylla på vågade HM-affischpelare och porrfilm!
|
|
Inlägg #2: Postat: 2004-05-08 21:16:00
|
Marilyn |
Ska kvinnor behöva "tänka att de inte får bli för berusade"? Ja, det är en god idé. Självbevarelsedrift. Det gäller grabbar också.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2004-05-08 21:26:00
|
Koscher Ali |
Helt rätt. Har man sådana alkoholproblem att man "måste" supa sig asfull när man är ute på stan för att ha lite kul ska man söka hjälp. Det gäller båda könen.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2004-05-08 22:32:00
|
Inne |
Pinsamt. En kvinna måste få bli skitfull intill medvetslöshet utan att bli sexuellt utnyttjad.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2004-05-08 22:35:00
|
Inne |
"måste kunna få bli skitfull". Förövaren är den som ska stå med skammen. Anser ni att en full kvinna saknar självbevarelsedrift säger det rätt mycket om rådande samhällsklimat.
|
|
Inlägg #6: Postat: 2004-05-08 23:34:00
|
Marilyn |
Tyvärr är det så, "Inne". Om en kvinna - eller man - super sig totalt redlös under rådande samhällsklimat så har hon/han problem med självbevarelsedriften. Det är ingen tvekan om att förövaren ska stå med skammen. Har jag antytt något annat?
|
|
Inlägg #7: Postat: 2004-05-09 00:18:00
|
Inne |
Ja, det har du, i ett sunt samhälle kan medborgare av vilket kön göra som de vill utan att bli gangbangade. Och fortsättningsvis är det allas rätt att supa som svin, utan följande händelseförlopp
|
|
Inlägg #8: Postat: 2004-05-09 10:40:00
|
Koscher Ali |
"En kvinna måste få bli skitfull intill medvetslöshet utan att bli sexuellt utnyttjad." Strålande. Gå med i ett politiskt parti och driv denna viktiga fråga. Det är helt rätt. Man ska använda sitt liv till det man brinner för.
|
|