Viktor 42

Inlägg #1: Postat: 2004-05-04 19:24:00
Svea
Hatar danskarna svenskar, Thomas?
Inlägg #2: Postat: 2004-05-05 14:10:00
US
TLA. Det där med fria danska pressen. Den är mer ”fri” än den svenska bara när det gäller invandrare. Den danska fria pressen har fria händer att smutskasta invandrare till höger och vänster med syfte att slänga ut dem från Danmark. Det kallar jag inte frihet. I viss avseende har de lyckats.
Inlägg #3: Postat: 2004-05-05 14:11:00
US forts
I går i ICA-affären såg jag en mörkhyad man och en asiatisk kvinna tillsammans. Mycket sällsynt i denna kommun där flyktingar och andra invandrare i likhet med Danmark är mindre välkomna. Den här kvinnan och mannen pratade danska tillsammans. På grund av den fria pressen har dessa två fått fly från Danmark.
Inlägg #4: Postat: 2004-05-05 14:13:00
US forts
Den danska fria pressen håller låg profil när det gäller danska soldaters härjningar i Irak. Det som danska ”befrielsesoldaterna” har åstadkommit är att de sköt några irakiska fiskare och en av de sina, plus att de hittade massförstörelsevapen dvs. det visade sig att det var minnen i form av raketer från kompisskapet med Bush senior och att delar av raketerna var tillverkade i Danmark. Det var skam därför tystades debatten, men det är inte skam att smutskasta invandrare, i Danmark.
Inlägg #5: Postat: 2004-05-05 17:09:00
Thomas L. Aabo
Som vanligt är du komplett oseriös och tillför ingenting Unto.
Jag kan förstå att den intelligente Per T. Olsson måste ha vridit sina händer av att sitta i möten med en sån intelligens befriad typ som dig.
Ditt inlägg är så dåligt och falskt att det inte är värt att bemöta.
Inlägg #6: Postat: 2004-05-06 20:41:00
Svea
Men hatar danskarna svenskar, Thomas?
Laddar...