Utbredd antisemitism i skolorna. Värt en rapport?

Inlägg #1: Postat: 2004-05-03 18:02:00
Michael Ståhlberg
Även på SDS ligger en hund begraven. Varför inte skriva rakt ut att bakom attentaten ligger muslimska araber? Det allra flesta antisemitiska brott i EU begås av sådana. Den nynazistiska andelen är försumbar. Som en judinna skrev ironiskt i en brittisk tidning: nynazisterna har inte tid med judarna eftersom de nuförtiden är för upptagna med att misshandla pakistanier.
Inlägg #2: Postat: 2004-05-03 18:06:00
Michael Ståhlberg
Hösten 2000 läste jag om omfattande judeförföljelser i Frankrike i en amerikansk högertidning. Blev då häpen över att det inte nämnts i några svenska medier. 2001 läste jag om judehatet bland muslimska elever i svenska skolor i Judisk krönika. Vad Magnus och SDS skriver om är alltså inga nyheter för mig. Olustigt att det förtigs av Stockholmsmaffian. Varför tiger AB och Expressen?
Inlägg #3: Postat: 2004-05-03 18:11:00
Michael Ståhlberg
Rekommenderar att ni läser huvudartikeln i brittiska www.spectator.co.uk:"How Islam killed multiculturalism." Vi har en plikt mot de som gjutit sitt blod i försvaret av Europas kristna civilisation: Karl Hammaren, frankerkungen, österrikarna på 1600-talet och serberna.
Laddar...