Inlägg #1: Postat: 2004-04-30 23:42:00
|
Magdalena |
Undrar varför betyget är så lågt? Knappt några kommentarer men bara en och en halv stjärna? Oavsett om man håller med eller inte kan väl ingen säga att artikeln var så dåligt skriven att den kan klassas som " sämsta jag läst" Kan det vara så att vissa har svårt att skilja på sak och person?
|
|
Inlägg #2: Postat: 2004-05-01 01:33:00
|
Iwa |
Nja, det beror nog på att det är så taffligt skrivet.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2004-05-01 10:47:00
|
Michael Lundahl |
Vad man uppnår med det? Tja, makt. Det Boris gör är ju härskartekniker. Han förlöjligar och osynliggör Josefine Ö samt alla andra kvinnor som är med på utvik. Genom att utmåla dem som "pantade" eller "korkade" tillser han att ingen lyssnar på vad de har att säga... och därmed får *hans* åsikt fritat fram. Samma sak med Linda Skugge... det handlar om att slå ned på andra så att man får ha åsikts-scenen för sig själv.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2004-05-01 10:49:00
|
Michael Lundahl |
Och det är inte så konstigt egentligen. BEnulic, Skugge med flera har bestämt sig för att utvik och liknande är fel... men så länge som det 1 inte är olagligt 2 kvinnor frivilligt är med på det, så har de inget att komma med. De måste egentligen böja sig för de skäl kvinnorna framför. Därför osynliggör de kvinnorna... för att annars har de redan från början förlorat debatten och deras åsikt klingar ohörd.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2004-05-01 10:51:00
|
Michael Lundahl |
Lågt betyg? Tja jag är inte förvåndad. För det första finsn det ett antal Sourze-surfare som bestämt sig för att inte tycka om dumme dumme Lundahl. Svårt att skilja på sak och person? Ja sannerligen. Det är skit samma vad jag skriver och hur jag skriver det. Dessa typer kommer att sätta 1-stjärnor oavsett. Jag tycker det är komiskt. :
|
|
Inlägg #6: Postat: 2004-05-01 10:55:00
|
Michael Lundahl |
För det andra är det ,ånga som inte tycker om åsikten. De håller med Boris. De *vill* tycka att utviksbrudar är pantade. Artikeln är ju inte bara riktad till Boris utan alla som delar hans åsikt. Så det tar åt sig personligen vilket jag tycker att de kan göra och blir sura för att jag slår ned på deras gudagivna rätt att förnedra utviksbrudar.
|
|
Inlägg #7: Postat: 2004-05-04 20:26:00
|
Marlene Karnerfors |
Japp DÄR slog du nog huvudet på spiken Magdalena, folk här har stora svårigheter att skilja på sak och person.
|
|
Inlägg #8: Postat: 2004-05-23 00:52:00
|
C |
Och Marlene kan inte skilja på person och person eftersom hon skrivit Magdalenas inlägg också. Tror jag. För att få försvara sin käre Michael. Sött. Och blir sura för att jag slår ner på mäns gudagivna rätt att TITTA på utvikningsbrudar...
|
|