Hamas - Hitlers reinkarnation

Inlägg #1: Postat: 2004-04-16 19:56:00
forts
ÖPPNA ögonen benjamin!
Det är som du säger i din titel fast tvärt om det vill säga att judarna står för utrotningen av musslimer och allt annat som dom tycker står på fel sida av den religösa muren.
men nu kallar men det inte för "förintelse" utan för en "etnisk rensning". och detta av allt folk som en gång levde i fred med judarna som flyttat till palestina, men när man ger ett gäng idioter en egen stat så händer det en massa skti tänk bara om norge skulle
Inlägg #2: Postat: 2004-04-16 19:56:00
forts
invardera och, och till och med få stöd för att göra det. sedan tar de ifrån dig alla dina jävla rättigheter åxå och sedan tar de livet av dig för ingen ting, HUR fan tror du att det skulle kännas??????????? TÄNK EFTER BENJAMIN TÄNK DET ÄR ALLT JAG BER OM!!!!!!!!!!!
Inlägg #3: Postat: 2004-04-16 19:59:00
Mike
Om man är död känner man väl "ingen ting". Idiot!
Inlägg #4: Postat: 2004-04-16 22:06:00
Mike
Man borde egentligen inte bemöta de som har en intelligens ungefär jämbördig med en kålrot. Men det kan vara värt att påpeka att om det är etniskt rensning Israelerna hålelr på med får de skärpa sig eftersom den arabiska huvudsakligen muslimska befolkningen i Israel 2001 var ca 8 gånger större än den var 1948.
Inlägg #5: Postat: 2004-04-17 11:46:00
björn
läs på lite va israels musslimer har inga som helst rätigheter!Känn på den "kålroten"
Inlägg #6: Postat: 2004-04-17 16:24:00
Mike
Men lille björn, förutom att du uppenbarligen varken kan läsa eller skriva så har du naturligtvis uppåt väggarna fel. Israels araber som är 98 "musslimer" har mer "rätigheter" än araberna i omgivande arabdiktaturer och de har dessutom längre livslängd och bättre utbildning än medel-Hussein i omgivande arabländer. De är förstås de enda araberna i mellanöstern som lever i en demokrati.
Inlägg #7: Postat: 2004-04-17 16:30:00
Mike
Araberna i Israel har naturligtvis rösträtt t.ex. Den enda formella skillnaden mellan araber och judar i israel är att araber inte måste göra värnplikt.
Inlägg #8: Postat: 2004-04-17 23:31:00
Björn
Du läsa kan jag och desutom så har jag en kopmpis som visserligen är jude men han har hur som helst varit ned till israel, och när han var där så såg han mer än en musslim som de kastades tomater efter dessutom så hatar "zion" alla som inte är ... ZION detta vet jag efter som juden i fråga alltså min kompis också fick tomater efter sig även fasten att han hade på sig en sådan där liten mössa som judar har även fasten att han var riktigt troende...
Inlägg #9: Postat: 2004-04-17 23:32:00
Björn
dessutom så har de araber som BOR i israel utbildning i PAlestina i Hamas egna skolor... detta har jag också fått bekräftat!!!!!
Inlägg #10: Postat: 2004-04-18 20:05:00
Mike
Ok, jag böjer mig för mellanöstern experten Björns oantastbara forskningsresultat. Tomater! Verkligen, fy vad hemskt, klart att de måste spränga folk i småbitar då.
Inlägg #11: Postat: 2004-04-30 13:32:00
Björn
De va inte så at du skulle uppfattade så men de verkar som om att du är lite svår fattad saken är att Israelerna inte vill ha några anndra människor i sin egna lilla drömm värld...
dom vill ju inte ha me andra judar at göra inte ens de dom ser sig som mycket bättre och starkare än alla andra männsikor.
Laddar...