Rädda horan!

Inlägg #1: Postat: 2004-04-01 02:42:00
Arne
Så du menar alltså att horor är friare än gifta kvinnor? Hur fri är då en gift hora? och alla afrikanska manliga horor, vad tänker dom när dom tillfredsställer uttråkade kvinnor från Europa? Om vi ska tillåta prostituion idag måste vi kvotera.
Inlägg #2: Postat: 2004-04-01 03:06:00
Justin
Oj kast med liten tanke!
Sällan har 2000 år passerat så snabbt för mina ögon.
Kvotering vad är det för skit?
Paul Lafargue hävdade att även arbete är prostitution.
Kan vi kvotera livet? Vad blir genomsnittsåldern då? och vilket kön?och varför?
Kan en fisk bli törstig?
Inlägg #3: Postat: 2004-04-01 03:36:00
gORAN
Antar att alla afrikanska manliga horor tänker på samma sak som alla män tänker på när de har sex: FOTBOLL!
Inlägg #4: Postat: 2004-04-01 09:22:00
Arne
Jag håller med Justin. Livet är bättre utan otörstiga fiskar. Sen ser jag fram emot en analys av ordet prostitution. Vad betyder det, vad innefattar det? Frågan är öppen.
Inlägg #5: Postat: 2004-04-01 13:38:00
Yog-Sothoth
Har själv sålt mig till kapitalet många gånger, gjort saker jag ångrat, något som gett ärr i själen. Ändå anses det jag gjort som bra positivt och lagligt...jag har haft ett simpelt kneg...där min kropp brukats utan något som helst intresse av mitt intellekt. Är jag prostituerad..är jag en hora...skall det här vara tillåtet?
Inlägg #6: Postat: 2004-04-01 17:44:00
Mike
Vem äger horans kropp? Individen horan eller kollektivet feministerna?
Inlägg #7: Postat: 2004-04-02 00:14:00
Justin
Kan man äga en annan människa?
En burfågel är en burfågel, vad vet den om frihet? Frågan är, vet de vilda fåglarna i naturen om att de är fria?
Inlägg #8: Postat: 2004-04-03 11:19:00
Sunny
Mike. intill nyligen så var "ägaren" den äkta mannen. Där för var många horor friare än de gifta kvinnorna som i sin tur kände sig hotade av hororna eftersom de var beroende av att få sin man att stanna. Att läsa Frykmans doktorsavhandling Horan i bonde samhället är en lika bizzar som roande läsning
Vill man sedan fortsätta med en doktorsavhandling till: Söderbloms "Horan o batongen" så kommer vi fram till svenskt 40 0 50 tal.
Laddar...