Inlägg #1: Postat: 2004-03-31 20:50:00
|
Alvunger |
Det är väl den syn som inte medför gapande munnar och "är du inte riktigt klok".
|
|
Inlägg #2: Postat: 2004-03-31 21:15:00
|
Björn |
Då har ju samhället i så fall inga åsikter alls, för den reaktionen kan man ju möta vilka åsikter man än framför.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2004-04-01 00:20:00
|
Alvunger |
mja.. en annan definition är "pk".
|
|
Inlägg #4: Postat: 2004-04-01 22:28:00
|
Björn |
Är det verkligen politiskt korrekt att förakta prostituerade? Har du någonsin hört någon framstående debattör peka ut prostituerade som sämre människor? Vem då i så fall? Och ja, jag vet att "hora" är ett vanligt skällsord, men det används ju sällan i betydelsen "person som säljer sexuella tjänster", utan snarare som förolämpning i största allmänhet.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2004-04-03 17:51:00
|
Sunny |
Björn: Oj! Du skulle varit med på de debatter Rosea haft . Den sista var för en månad sedan i kulturhuset o där fick hororna höra hur värdelösa de var o att de egentligen inte ville sälja sex. Den norska ledaren för Pion o den finska ledaren för Sally Roseas motsvarigheter utom att de får politiskt o socialt stöd sade att som de blev bemötta i Sverige var helt unikt. Jag har personligen hört Segelström hånfullt avfärda min vännina med 50 års prostitutionserf. som totalt okunnig i ämnet.
|
|