Till företagens försvar

Inlägg #1: Postat: 2004-03-30 10:37:00
Thomas L. Aabo
Mer än för din atomvikt och världsbild.
Inlägg #2: Postat: 2004-03-31 01:58:00
Alf Carlsson
...samtidigt skulle jag med lätthet bytt ut Munkhammar och gjort ett 100 ggr bättre arbete, om jag nu velat göra mig till tolk för Svenskt Näringsliv. Det är faktiskt så illa att han skämmer ut Svenskt Näringsliv genom sitt religösa hyllningstal, som genomskådas från dagis och uppåt, med undantag från ...
Inlägg #3: Postat: 2004-03-31 12:37:00
Anders Johansson
Istället för att skriva en egen artikel brer Alf Carlsson ut sig på ett antal svar, vilket väl inte är avsikten med detta forum. Att han dessutom är trångsynt, enkelspårig, okunnig och pompös gör ju inte saken bättre.
Inlägg #4: Postat: 2004-04-01 11:26:00
Alf Carlsson
"...trångsynt, enkelspårig, okunnig och pompös" -du menar som en motbild till Munkhammar då eller?, som ödmkjukt väver in alla de sammanfallande faktorer som bringar välstånd till människorna.
Inlägg #5: Postat: 2004-04-01 11:27:00
Alf Carlsson
Jag är inte "pompös", jag är ideologiskt och intellektuellt fullständigt överlägsen. Jag är t o m så in i helvete överlägsen att jag skulle formulerat Svenskt Näringslivs propagandtjafs 100 ggr bättre än M om jag nu livnärt mig på konkelbären från Svenskt Näringsliv. Förväxla inte det med "pompös" utan försök lära dig något istället.
Laddar...