|
Inlägg #1: Postat: 2004-03-28 15:45:00
|
|
Sofia |
Tack för kommentaren, Maria. Nej, jag skriver inte här igen. Fick se att jag hade ett bidrag innestående. Slängde därför in denna...
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2004-03-28 16:35:00
|
|
Sissi |
Men kan du lova att detta verkligen blir ditt sista? Det vore jätteskönt!
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2004-03-28 16:41:00
|
|
Sofia |
Ja, du kan nog vara rätt trygg i det. Bara att slappna av.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2004-03-28 20:09:00
|
|
Sunny |
Å nej. Vi har alltför lite poeter här...
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2004-03-29 01:26:00
|
|
Isabella M |
Sunny: Det tragiska är att vad vi ser prov på i bl.a. Sofias kommentarsfält kan bidra till "avflödet" och avskräcka nya "inflödet". Få är martyrer nog för att *betala* för att som den enda huvudsakliga respons få sitt privatliv ifrågasatt. "Det är ju illa nog ändå." I längden är det ytterst energidränerande att ständigt bli bemött med brist på respekt för sin integritet - det är inget man ska behöva eller vill slösa kraft på att freda sig från.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2004-03-29 08:06:00
|
|
AC Collin |
Isabella, jag håller helt och fullt med dig. Säkert kommer vissa säga att "ger man sig in i leken...osv", men det är på tiden att ta död på den "sanningen". Kan någon förklara varför den har blivit så etablerad?
Det här är ingen lek, ingen dokusåpa. Här borde vi alla fanimej få den respekt vi förtjänar. Sissi får gärna tala om vad det är i hennes kommentar svar 2 som gör att hon förtjänar respekt.
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2004-03-29 08:40:00
|
|
Isabella M |
Helt rätt, AC. Det är inte en fråga om att "ge sig in i någon lek". Att få sina dikter ärligt kritiserade är en sak, att folk använder ens publicerade alster som förevändning att enbart kasta ur sig infantila anmodanden som tex. "du kan väl svara!" vad gäller spörsmål om ens privata kärleksliv är vad jag brukar säga ett kvalificerat skitstövleri.:
|
| |