|
Inlägg #21: Postat: 2004-03-30 13:08:00
|
|
Anna Nilsson |
har jag sagt att Yassin var oskyldig? Nej, ingenstans. Men du kan inte påstå att alla israelsiska missiler dödar skyldiga, eller kan du det?
|
| |
|
Inlägg #22: Postat: 2004-03-30 16:19:00
|
|
Klas G:son |
Nej, det kan jag förmodligen inte, men AVSIKTEN är inte att döda oskyldiga men det är just det som är AVSIKTEN med terroristernas mördande! Jag hoppas att du äntligen begriper skillnaden!
|
| |
|
Inlägg #23: Postat: 2004-04-01 10:35:00
|
|
Krossa islam! |
Det enda språk dessa primitiva varelser förstår är våld! Dags att rensa upp och ut. Men så länge naiva terroristkramare som flickebarnet som skrev artikeln inte inser sanningen så måste de tas om hand tills vi är klara med jobbet. Det gäller dem eller oss.
|
| |
|
Inlägg #24: Postat: 2004-05-16 18:05:00
|
|
Johan |
Reflektera över vad ni debatterar och inse hur löjligt det är!
Det handlar inte om att en sida skulle ha rätt. Att döda är fel oavsett vem som gör det. Såväl palestiner som israeler har gjort fel. Mycket fel.
|
| |
|
Inlägg #25: Postat: 2004-05-16 18:12:00
|
|
suck på er |
Varför siktar terrorister in sig på civila? Kolla på gaza. Vi har en part som är kraftigt uppbackade av supermakten och en part som tillverkar sina budgetvapen själva. Skulle de radas upp på slagfält vore det bara en part därefter. Den svage kan alltså inte hävda sig i fält. I dialog står den starke på sig med att den är starkare och dödar lite sporadiskt för att visa detta faktum.
|
| |