|
Inlägg #1: Postat: 2004-03-10 23:25:00
|
|
Michael Lundahl |
Heh... en till som inte kan tänka längre än GW Bushs "Är du inte med oss är du mot oss" tjafs. Retorik för dummies, grundkursen.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2004-03-11 09:59:00
|
|
K.B |
Svar 1; Bespara oss din självupptagna besserwisser "Jag tänker alltid längst-attityd". Den är genomskådad sedan länge.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2004-03-11 10:54:00
|
|
Krillle |
Alltså, vad spelar det för roll vilken attityd han har? De flesta kommentarerna verkar ha mer med Michaels person än hans artikel att göra. Det är väldigt farligt om man kan komma undan med rena felaktigheter bara för att man har rätt åsikt. Själv tyckte jag att Michaels artikel var alldeles utmärkt.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2004-03-11 10:58:00
|
|
Michael Lundahl |
K.B: Fine... antag att jag säger att du är sexbrottslingarnas vän, att du bryr dig mer om deras icke-existerande rätt att begå våld mot kvinnor än kvinnorna själv... då blir du rätt grinig eller hur? antag sedan att du snäser tillbaks till mig - som du tycker är en djävla idiot eftersom jag uppenbarligen har fel - och sedan får tilbakaslängt "Du är en sån självupptagen besserwisser" bara för det... hade det gjoprt dig gladare?
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2004-03-11 10:59:00
|
|
Michael Lundahl |
Kort sagt K.B: spola ned sina idiotiska kommentaer på dass... för det är där skit hör hemma!
|
| |