|
Inlägg #1: Postat: 2004-03-04 10:40:00
|
|
AC Collin |
Snälla, rara Ren. Det är så synd att din klarsynta analys av läget inte kan komma alla till del. Jag menar, den försvinner ju här bland kommentarerna till en liten bagatell, en klackspark i Sourzetown som troligen kommer att gå de flesta förbi. Skriv en artikel i samma anda, jag vill veta mer.
Men stör mig inte nu, jag ska fortsätta äta mina praliner...hm, lite pedikyr kanske..?
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2004-03-04 10:45:00
|
|
Thomas L. Aabo |
A-C HAHAHAHAHAHAHAHAHA....
Dagens femetta!
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2004-03-04 10:45:00
|
|
Thom |
Utmärkt Ren! Du är fanimej en av Sourzes vassaste skribenter!!! Det vore toppen om du lydde AC:s råd och skrev något längre. Din formuleringskonst är underbar : !
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2004-03-04 10:57:00
|
|
Jack |
Hahahaha!!!!! Toppen Ren! Som alltid!
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2004-03-04 11:47:00
|
|
Ingrid O Losell |
Ren; Vilken tur att jag varken är blek, ömhudad eller lever på bidrag ;o - och jag tycker ju det är så himla kul att munhuggas - men jag blev lite skakis när A-C Collin kom in och slog näven i bordet svar21 i min långa tråd hos Ludde på Media Jag vet att jag uppmuntrar till pajkastning därför att jag gillar att svara på ALLA kom - och inte ville jag förstöra för Sourze, inte! forts ...
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2004-03-04 11:52:00
|
|
Ingrid forts |
... men nu när jag ser hur populära mina inlägg blev så - stannar jag allt kvar här iaf och njuter av uppståndelsen Ha ha ;o - ska försöka att hålla igen så jag inte retar nån - fast det har ju faktiskt blivit drag på luckan.
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2004-03-04 12:03:00
|
|
Ingrid forts ... |
Ren; Om du läser HELA hela tråden som är upphov till denna sköna debatt så ser du säkert att jag stortrivdes - Man måste ju faktiskt försöka läsa mellan raderna också, och definitivt inte bara plocka ut de delar som passar ens syften - det är fuskigt, tycker ja tra la la ;o
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2004-03-04 12:32:00
|
|
Sunny |
Ingrid! hejja! Ren: mitt RL har troligen tagit mig till vissa platser du inte ens tror finns?
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2004-03-04 12:53:00
|
|
Ingrid ... |
Svar 8; Sunny! Ja nu ser vi att även favoriterna har sina sprickor i fasaderna - att kolla källan ända ner till bottnen lärde man sej redan i grundkursen i skol-svenskan he he ...
|
| |