Din jävla såpahjärna!

Den här tråden diskuterar artikeln Din jävla såpahjärna!.
Inlägg #1: Postat: 2004-03-03 23:25:00
Isabella M
Den där, den satt som en gammal hederlig brännblåsa på läppen efter en helkväll med apparaten! Utomordentligt välformulerat, AC. :
Tror du vinner tävlingen.
Inlägg #2: Postat: 2004-03-03 23:44:00
Helene
Ler, bara ler. Bra AC. Men du glömde den politiska sandlådan, pojkarna måste ju få sitt.
Inlägg #3: Postat: 2004-03-03 23:50:00
Jan E
Kul och en bra idé, men det du har valt ut är angrepp av det lindrigare slaget. Exempelvis kan man i artiklarna runt Billy Butts avslöjande hitta betydligt tyngre grejer. Man kanske skulle ha olika klasser i tävlingen? Och som Helene påpekar så borde även den politiska sandlådan uppmärksammas.
Inlägg #4: Postat: 2004-03-04 00:00:00
Ingrid O Losell
Tack, Anna-Carin Collin! Att bli citerad av dej mäste väl vara den finaste utmärkelse man kan få här på Sourze. /såpahjärna
Inlägg #5: Postat: 2004-03-04 09:15:00
Thomas L. Aabo
Bra. Vissa behöver en känga.
Inlägg #6: Postat: 2004-03-04 09:24:00
Nartin
"Gå hem och snyt era egna fula små snorungar istället!" är i mitt tycke en fullt motiverad kommentar, satt i sitt rätta sammanhang.
Inlägg #7: Postat: 2004-03-04 09:25:00
Sunny
Super! Ibland undrar men över att somliga brajta personer ens klarar av att knyta sina egna skosnören. Fiska tag: Du kallas ju inte incesthora eller mytoman ännu: ge kiddsen lite tid vetja!
Inlägg #8: Postat: 2004-03-04 09:48:00
Nartin
Tina Fallgren är för övrigt Sourzes sötaste poetissa.
Inlägg #9: Postat: 2004-03-04 10:13:00
mikael v
möjligheten till anonymitet i debatter, på nätet, har både sina fördelar och nackdelar. de som annars kanske inte vågat säga något kan få sin röst hörd emedan vissa frestas till "bus" i form av personangrepp mm som kan få människor att må dåligt. finns nog ingen idealisk lösning. ska bli intressant att följa salka.se å se om deras inloggningssystem leder till "renare" sajt men samtidigt tråkigare?.
Inlägg #10: Postat: 2004-03-04 10:22:00
Ren
Sourzes "skribenter" tycks bestå av ömhudade blekfisar som tydligen tillbringar sina dagar i hemmats skyddade verkstad levandes på bidrag och fan vet vad! Stick ut era bleka nosar i det verkliga livet nån gång så ska ni få se på kränkningar som ni inte ens i era värsta föreställningar kunnat drömma om! Det finns en stor grym värld därute, kan jag upplysa er om, ni alla "kränkta" Sourzedivor! Era egna "problem" bör betraktas i mikroskop!!!
Inlägg #11: Postat: 2004-03-04 11:12:00
Nartin
Bör jag försvinna, förresten?
Inlägg #12: Postat: 2004-03-04 14:00:00
Ingrid O Losell - till Ren
Ren; Vilken tur att jag varken är blek, ömhudad eller lever på bidrag ;o och jag tycker ju det är så himla kul att munhuggas - men jag blev lite skakis när A-C Collin kom in och slog näven i bordet svar21 i min långa tråd hos Ludde på Media Jag vet att jag uppmuntrar till pajkastning därför att jag gillar att svara på ALLA kom - och inte ville jag förstöra för Sourze, inte! forts.
Inlägg #13: Postat: 2004-03-04 14:02:00
Pär Khuek
AC, tackar för uppmärksamheten! Lite okonstruktiv kritik först: dikten är till och med bättre än vad jag kunde föreställa mig vara möjligt med idén! Grunden till många personangrepp, är nog att vi "vanliga" människor är lite avundsjuka på er konstnärer. Att ni sedan har mage att vara vänliga mot varandra är mer än vi kan tåla! Det strider för17 mot varenda "diskurs" som finns! "Ren" här nedan verkar dock vara den enda som haft ambitionen att visa detta.
Laddar...