Pappa Pedofil

Inlägg #1: Postat: 2004-02-28 15:57:00
Sunny
Du är ju sjuk människa.
Inlägg #2: Postat: 2004-02-28 16:05:00
EGOL
Kanhända, men kan du bevisa att jag inte har fel?
Inlägg #3: Postat: 2004-02-28 16:41:00
Sunny
Du får väl ta o beöka mig om du lämnar dina personuppgifter o en bra motivering. Dommarna mot pappa är,som du vet,offentlig handling o kan tas ut av vem som helst som får numret,även om man förmodligen måste gräva i arkiven. Dödsattester o födelseattester kollas enklast på folkbokförinngen. Men ännu en gång: jag lämnar inte ut mitt liv utan väldigt goda grunder. Jag är inte anonym gentemt Sorze: De kan när det vill kolla i t.ex folkbokföringen antal levande barn etc.
Inlägg #4: Postat: 2004-02-28 16:43:00
Sunny
Jag skriver oftast ur RL: håller på att ställa i hop en bok till barn o barnbarn. Har inte riktigt tid för noveller men har skrivet en här på S: "Skiljas som vänner" heter den.
Inlägg #5: Postat: 2004-02-28 20:16:00
Sunny
För säkerhets skull så:Nu verkar du ju harmlös men ifall du är en journalist som tänker kontakta mig för att skriva om mig så glöm det:
tanken har slagit fler än dig o det blir aldrig aktuellt.Skulle det bli en bok om mitt liv så kommer jag antingen att skriva den själv eller oxå kommer en mycket nära vännina som är författre o journalist att göra det. Sådana majl vill jag inte ha fler av: jag delitar olästa. OK.
Inlägg #6: Postat: 2004-02-29 14:07:00
Ej heller godtrogen och naiv
Sunny. Jag tror du är en människa med MYCKET livlig fantasi och STORT behov av bekräftelse och att synas. Det märks på Sourze. Du förekommer praktiskt taget överallt och fäller, mestadels, ovidkommande och obegåvade
kommentarer. Det här är din "scen" i livet och här kan du dupera och agera efter eget gottfinnande. Det är tankeväckande onekligen och ganska tragiskt!
Inlägg #7: Postat: 2004-02-29 21:32:00
Sunny
Du har uppenbarligen inte läst en enda rad av det jag skrivit. ja jag har jättekul här på Sourze: ett sätt att flytta mig när jag inte kan gå ut. som Ingrid som skrev att S gav henne vingar. Mina dagböcker håller jag på att gå igenom. Barnen o deras barn ska ha det i bokform. Jag kan vissst ha fantasi o skriva noveller men har inte tid just nu.
Inlägg #8: Postat: 2004-02-29 21:36:00
Sunny
O med tanke på att jag tillbringat så många år av mitt yrkesaktiva liv på en scen så har jag nog snarare en leda vid att synas. Jag saknar dock att inte längre kunna ta mig till debatterna jag deltog i förut: Detta är ett jättebra sätt. Man skriver lite: så måste man gå ifrån:skriver lite osv. Oftas sover min käre hela nätterna o då har jag min egen tid.
Laddar...