|
Inlägg #1: Postat: 2004-02-27 11:09:00
|
|
AC Collin |
Hmm...jag tror inte att tjejer saknar humor. Men okej, vår humor-gen är förkrympt. Det har aldrig varit särskilt attraktivt för kvinnor att vara roliga. Jag tycker det är synd. Kvinnor kan sätta humor högt i listan över vad de tänder på hos en man, men själva håller vi igen. Babben, Annika Lanz, Anna-Lena Brundin – de har självförtroende att skämta om sig själva, om sina brister och vi känner igen oss. Men de är för få. Fler “flatgarv”, tack ;-
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2004-02-27 17:43:00
|
|
Ingrid O Losell |
Fast jag älskar Sallys; "Tänk om alla skulle skulle lyckas - hur skulle världen då se ut?" ...
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2004-03-01 11:21:00
|
|
Susan U till Lay Back! |
Jag är avslappnad inför min egen person och har inga problem med att skratta åt mig själv. Däremot så tycker jag att det fortfarande i vissa lägen är ett handikapp att vara kvinna. Nej, alla mina tillkortakommanden beror inte på att jag är kvinna. Egentligen gör nog ingen av dem det. Men det händer att män försöker bossa mig med "lilla gumman". Den attityden är utbredd och beklämmande.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2004-03-04 11:14:00
|
|
Yanni |
Svar 1: Nej, det är inte attraktivt med roliga kvinnor. Om de inte är snygga OCKSÅ förstås. Men att en tjej får alla skratten på sin sida på festen är INTE populärt hos vissa män...
|
| |