Du man, känns pajaserierna okej?

Inlägg #1: Postat: 2004-02-26 20:33:00
forts.
Allt i könsförnedrandets tecken skall tydligen tas både kollektivt och personligt. Men är det verkl. ett hot mot den kvinno/manssyn som är nurådande, eller kort och gott: en ploj?
Inlägg #2: Postat: 2004-02-27 15:36:00
Ingrid O Losell
"På min tid" skrattade man gott åt "Llla Fridolf och jag" har vi blivit mer ömhudade nu? ... Vad beträffar reklamen så är det ju själva attan att företag ska behöva den. Kan dom inte göra sej gällande med ädlare metoder?? Fast, jag myser åt "Hej Kaj!" Den gav gensvar hos mannen på gatan. Och "Paus i Bredgott-Fabriken" älskar jag - och gissa vad som gav mej kicken till "Bredband ger mej vingar" ;
Inlägg #3: Postat: 2004-02-27 23:39:00
Isabella M
Har fått ett slags förkärlek till ICA:s "seriereklam", men den kanske är en trend, den med? Annars kan jag inte göra annat än att hålla med en för mig okänd, apropås om reklam skall behövas:
"Bra produkt säljer sig själv!" :
Inlägg #4: Postat: 2004-02-28 00:08:00
Ingrid ...
Vi är helt överens - djungeltelegrafen är absolut den bästa tipsaren - och billigaste ;o
Inlägg #5: Postat: 2004-02-28 12:42:00
Qvinna
Reklam kan också göra så att man bestämmer sig för att INTE köpa varan ifråga.
Inlägg #6: Postat: 2004-03-01 13:12:00
AC Collin
Även om det inte vore för att jag blir extremt lätt sjösjuk skulle jag tveka att åka med Silja line. Är det ingen annan som associerar deras halvsida i DN idag med en färjekatastrof för tio år sedan? En en klassisk skattkarta med ett överkorsat fartyg på Ålands hav Taxfreejakt. Nä, inte för mig.
Inlägg #7: Postat: 2004-03-03 15:55:00
Ingrid O Losell
"I dag är en annan dag..." Då, för ett bra tag sen, tror jag ingen av alla de som hojtade "Hej Kaj!" hade gjort nån djupare analys över varför de tyckte det var ett kul uttryck. Men, när du nu gav tankeställaren så måste jag visst omvärdera min syn på Yvonne Lombards: "mmmmmMarabou!" i bioreklamen i min gröna ungdom - med tanke på vår nya folksjukdom - övervikt ;o
Laddar...