Ont

Inlägg #1: Postat: 2004-02-24 09:38:00
Ingrid forts
Funderar på vad den fjärde känslan kan vara. Ett svek, kanske - om än aldrig så litet borrar det sej djupt in i den mjukaste delen och fäller ut sina hullingar. Med tiden kapslar skyddande vävnad in det vassaste. Men att få loss det...
Inlägg #2: Postat: 2004-02-24 10:42:00
Sofia
Hej Ingrid. Golvknarr som är det mysigaste som finns, särskilt sneda gamla plankor. "Den fjärde känslan" - låter som en bra titel på något. Har funderat en del på att man tror att känslor ofta står för något, när de i själva verket betyder något annat.
Inlägg #3: Postat: 2004-02-24 10:43:00
Sofia
Ex att ilska eg är toppen av besvikelse som grundar sig i förväntan som kanske är helgalen pga en viss självkänsla eller ett temperament. Jäkligt intressant.
Inlägg #4: Postat: 2004-02-24 13:00:00
Ingrid igen
Sneda gamla kroppar hasande över sneda gamla golv där knarret i lederna förstärks av plankornas gnissel - som i en mysig Hitchcock ;o ... men, unga kroppar ter sej ännu yngre på knarrande golv medan gamla rör sej säkrare på jämna ytor ... Förlåt, Sofia, att jag vimsar ut i periferin men dina texter inspirerar mej alltid till nya tankebanor...
Inlägg #5: Postat: 2004-02-24 13:03:00
Ingrid forts
Du ger ett bra exempel på vad som lätt blir resultatet då den respons man hoppas på uteblir - å det kan röra sej om en så pyttig sak som att man lämnar spår i ett kommentarsfält ... efter en tid går man tillbaka och ser att det inte noterats ens med ett litet tack, och då... Nåja, jag förstår att du syftar på betydligt djupare besvikelser, och jag tror du gjort rätt analys. Mycket intressant!
Inlägg #6: Postat: 2004-02-24 13:16:00
Sofia
Kära Ingrid - har jag missat att uppskatta någon av dina kommentarer? I så fall skäms jag.
Inlägg #7: Postat: 2004-02-24 13:17:00
Sofia
Ingen ursäkt, men en förklaring.. är nog lite bränd av allt kommentartrams, vågar ju knappt säga tack längre utan att någon går i taket över det.
Inlägg #8: Postat: 2004-02-24 13:35:00
Ingrid
Vilken himla tur att jag inte hade kopplat ner!! Nej käraste Sofia, är det någon som tar väl hand om sina läsare så är det du - därför kommer vi också troget att följa dina steg. Vet inte hur många gånger jag redan klickat på din URL ;o ... såklart jag fattar att det kan finnas giltiga skäl att missa en kom. - men det var iaf inte dej jag syftade på. Kram!
Inlägg #9: Postat: 2004-02-24 13:53:00
Sofia
Haha, ja.. där hade vi det där med känslor/självkänsla igen. Ibland ramlar man i sin egen fälla. Kram Ingrid!
Laddar...