|
Inlägg #21: Postat: 2004-02-26 12:44:00
|
|
Anna Li |
Bengt jag ställde en fråga till dig; har du funderat någon gång på om det finns något du kunde gjort annorlunda?
Jag noterar att du verkar tycka att den frågan var för obehaglig att ens försöka besvara och istället väljer att gå till attack med schabloner som "VAd är du ute efter - en perfekt människa?" Såklart inte och det vet du också.
|
| |
|
Inlägg #22: Postat: 2004-02-26 12:45:00
|
|
Anna Li |
Jag försökte faktiskt hjälpa dig genom att ställa en fråga som jag tror du skulle ha mkt nytta av att försöka besvara. För dig själv och för ditt framtida liv.
Men det är ju inte mitt problem och din attityd gör att jag fullständigt tappat lusten att intressera mig det minsta lilla för dig och dina problem.
|
| |
|
Inlägg #23: Postat: 2004-02-27 03:33:00
|
|
Bengt |
Hej Anna Li!
Säg ett exempel på vad man kunde gjort annorlunda så ska jag mer än gärna svara dig!
Då jag redan utlämnat så mkt av mig själv så tycker inte jag det är mkt begärt. Vad skulle du ha gjort annorlunda om du hade vart med om det här? Men det är väl redan försent att svara på?
Känns ändå som en Väldig onödig/orellevant fråga från din/er allas sida.
|
| |
|
Inlägg #24: Postat: 2004-02-27 03:34:00
|
|
Bengt |
Fors Du säger att du inte Söker efter en perfekt människa...
Hur kommer det sig att det 1:a du gör är att söka efter misstagen/det man kunde gjort annorlunda.
Det bevisar ju bara det motsatta.
Menar du verkligen bara KUNDE HA GJORT? Då frågar jag dig:
1. var du där?
2. Vad kunde du ha gjort annorlunda?
3. Vad skulle du ha gjort annorlunda?
|
| |
|
Inlägg #25: Postat: 2004-02-27 03:47:00
|
|
Bengt |
Fors *suck* vad FAN är meningen & hålla på så här...
Vad är meningen. Är vi inte mer vuxna? bara sett sånt här p TvN.
Har inte begärt något av dessa kommentarer/svar utom den första personen vad gjorde hon till skillnad från erresten? Läste texten? kan du svara på det?! Vad är erat problem? Om jag har så stora problem som alla verkar tycka här... med mina meningar & så... varför svara ens?
|
| |
|
Inlägg #26: Postat: 2004-02-27 03:50:00
|
|
Bengt |
Fors Folk frågar mig om jag är samhällsfarlig, näe det är samhället som är farligt att leva i... att ingen ser det så är ju idiotiskt galenskap.
Det är 2004 & vi tillåter varandra Att Ta Livet Av Oss m eldkraft ell för hand.
Bara idioter försvarar/frågar det ni gör.
|
| |
|
Inlägg #27: Postat: 2004-02-27 03:52:00
|
|
Bengt |
Fors Har aldrig vart ute efter att såra folk men det är det ända ni gör/om jag gjort det så får ni väl tala om det.
Tycker inte jag betet mig värre än någon annan här. Men det är ju därför samhället ser ut som det gör... "beter mig inte värre än ngn annan...".
|
| |
|
Inlägg #28: Postat: 2004-02-27 03:54:00
|
|
Bengt |
Står för det jag säger!
|
| |