Lägg ner skiten Kanal 5!

Inlägg #1: Postat: 2004-02-20 16:26:00
Thomas L. Aabo
Du vet helt klart inte ett dugg om det du skriver om. Ytterliggare ett offer för boulevardbladen.
Inlägg #2: Postat: 2004-02-20 16:46:00
Nartin
Var du där, Johannes?
Inlägg #3: Postat: 2004-02-20 16:58:00
daniel.
Kulturminister Marita Ulvskog har själv inte sett inslaget, men reagerar kraftigt om uppgifterna om sexuella övergrepp.
- Det obehagliga är att personerna inne i programmet inte har klart för sig vilken uppmärksamhet det får. Där har programansvariga ett stort ansvar, säger Marita Ulvskog.
Inlägg #4: Postat: 2004-02-20 17:00:00
Nartin
Jag kan meddela att det förekommit gott om sexuella övergrepp på männen i huset. Kvinnor som kladdat på fulla män, mot deras vilja. Detta skiter kvällspressen i, detta skiter skribenten i. Har du sett programmet JJ, eller bara läst kvällspressen och ROKS fabulerade pressmeddelanden som nänewr penetration och sexualiserat våld? Just idag finns det tydligen många experter på ett program de aldrig sett.
Inlägg #5: Postat: 2004-02-20 17:06:00
Sunny
J: Det är flera år sedan vårt kollektiv fimpade 5:an! Ingen här hittade någonting sevärt där:
Inte ens de unga som är de som tittar.
Inlägg #6: Postat: 2004-02-20 17:19:00
JoeHill
Jag skulle hellre ha lite smör på låret och en saltgurka innanför kalsongerna när jag vaknar, än att bli uthängd som sexualbrottsling i media innan dom har fallit av idioter som dig.
Inlägg #7: Postat: 2004-02-20 17:48:00
Magnus
Har du sett inslaget? Om svaret på frågan är nej så vet du inte vad du talar om, och då är mitt råd ganska enkelt - Håll limpsaxen stängd! Vad är det vi har här egentligen? En debatt där diverse lirare uttalar sig om någonting de inte vet ett smack om. Orsak: "Övergreppet" filmades inte och sändes inte, varken i TV eller via webben, SÅ INGEN KAN HA SETT VAD SOM EGENTLIGEN HÄNDE!
Inlägg #8: Postat: 2004-02-20 19:25:00
sandra
Japp, tyvärr verkar femman ha en annan syn på saken än Stefan Lind på åklagarmyndigheten i Stockholm som har lämnat in ett beslut om att inleda en förundersökning till polisen. Ser fram emot en prövning.

Att femman inte tar starkare avstånd är patetiskt. Big Brother har bara gått utför. Och nu nått botten.
Inlägg #9: Postat: 2004-02-20 23:07:00
svensktyvärr
Jag skäms inför Sveriges invandrare att jag är svensk när dom här vidriga, ointelligenta svinen äcklar sig på TV. Det här landet behöver ett reningsbad!
Inlägg #10: Postat: 2004-02-21 02:25:00
mikael
En jalapeno i troslinningen och smör på låret! visst det är otrevligt, han gick över gränsen men hallå! blåser vi inte upp en fet ballong av en rätt liten incident? han gjorde fel, han svinade... men det känns inte sjysst att måla ut honom som grov sexbrottsling. enligt kvällspressen hade han praktiskt taget våldtagit henne med en gurka och smörjt in hela henne i smör.
Inlägg #11: Postat: 2004-02-21 14:40:00
Anki Lundberg deltagit 7 dagar i BB
Är ollning sexuella trakasserier? Det har då förekommit i minst 2 såpor utan att aftonblaskorna skrivit om sexuella trakasserier. Personligen föredrar jag en inlagd pfefferoni innanför troskanten vid ryggslutet, än en öl någon doppat snasen i.
Inlägg #12: Postat: 2004-02-21 14:42:00
Anki Lundberg deltagit 7 dagar i BB
Jag försvarar inte agerandet i BB, det är dumt att härja med en som sover. Däremot tycker jag att tidningarna lyckats blåsa upp händelsen. Jag tycker man ska avvakta med att använda ordet sexuella trakasserier tills en utredning visat vad som hände. Använd hellre ordet trakasseri.
Inlägg #13: Postat: 2004-02-21 19:41:00
Anna Drangel
Läs boken "Dödskänd" av Ben Elton. En härlig satir av Big Brother. I detta fall är det är kommentarerna efter "Pfefferoni-incidenten" som jag finner intressanta. "Hon får skylla sig själv"-attityden är det som retar mig mest. För trots allt är det i FÖRLÄNGNINGEN lättare att sätta på en aspackad tjej, än en full kille. Det är det som gör denna händelse ganska talande!
Laddar...