Alla såg - ingen gjorde något

Inlägg #1: Postat: 2004-02-19 22:20:00
Bengt
Mitt liv - tråkigt och utan mening...

Det är bara jag som kan förbättra min situation?
1år för en tid på soc, yeah right?

Tack så mycket!
Inlägg #2: Postat: 2004-02-19 23:42:00
Bengt
Ville bara lämna ett mer detaljerat svar, eftersom alla kräver det.

Ville skriva om mig själv, därav så utelämnade jag mina syskon osv.

Det dom mesta verkar sakna i detta samhälle är förståelse...

Man är väl mer än en artikel?
Ni behöver inte läsa om ni inte vill. Vem tvingar er?
Själv kom jag hit för att skriva. Ni?
Inlägg #3: Postat: 2004-02-20 00:18:00
sandra
Det var inte mitt syfte att på något sätt vara otrevlig. Kan förstå att du utelämnar din familj. Det var bara ett spontant frågetecken när jag läste. Och självklart är man mer än en artikel. Har inte sagt det motsatta.
Inlägg #4: Postat: 2004-02-20 09:01:00
Sunny
Då jag själv i hela mitt liv längat efter familj så undrar jag oxå ifall du är föräldralös?
Kram Sunny
Inlägg #5: Postat: 2004-02-20 12:44:00
Bengt
Hej Sandra! tack för svaret. Det mest hemska är att ingen förstår hur mycket man verkligen försökt & det räcker aldrig ändå kan säga/skriva v som helst..., då är det mest tråkiga att höra såna här kommentarer.
Inlägg #6: Postat: 2004-02-20 12:52:00
Bengt
Hej Sunny! Näe, jag är inte föräldralös. Det bara är så att dom är dom sista jag skulle gå till om ens det. För dom är ett av skällen till att man inte trivs hemma. För mycket onödiga bråk med min mamma osv. Vi är 2 olika personer helt enkelt. Ta vara på dig.
Inlägg #7: Postat: 2004-02-20 13:04:00
Bengt
Den jag brukar gå till är min lillebror.
Men för att ha det sagt så uppskattar jag han väldigt mycket.
Men, och det finns ett men här.
Så kunde han bry sig lite mer...
Brukar sällan vara hemma på ens egen födelsedag, har många år föredragit kompisar. Detta år blir 1:a, 2:a ggn på många år som han ska vara hemma då, vi får se.
Inlägg #8: Postat: 2004-02-20 14:36:00
Sunny
Bengt: läs min Stilla natt! Det var mitt livs tryggaste jul även om jag gömde mig på ett kontor med ett par böcker!
Då var jag 14 o i alla fall delvis fri.
Nej det är inte alltid det är de anhöriga som är bäst stöd. Det trodde jag som barn: alla som har föräldrar har det bra. Livet lärde mig senare att det var fel.
Inlägg #9: Postat: 2004-02-21 18:37:00
Bengt
Brukar inte läsa böcker ell är det ngt du skrivit? Precis. Men man ska vara glad för det/dom man har. Dom flesta vet inte vad dom missat fören det är försent.
Inlägg #10: Postat: 2004-02-21 19:05:00
Sunny
Jag har skrivit en hel del självbiografikt här på Sourze: Stilla natt om mitt liv som hemlös.Backstage från min stripptid,Breven till pappa pedofil t.ex. Det var dagböcker när det hände: i dag kanske det blir en bok till barn o barnbarn? Det är bra terapi att skriva. Titta runt lite: många här har delat med sig av livets trauman !
Laddar...