|
Inlägg #1: Postat: 2004-02-13 18:31:00
|
|
Mike |
Uppfattat! Vi obetydliga okända ska hålla oss borta så att de kända och betydelsefulla ostört ska få brista ut i självförhärligande monologer. Hur ansöker vi om att få komma tillbaka när vi känner att vi vuxit ur "kiss och pajs åldern" och är redo att kyssa Segelströms sandaler?
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2004-02-13 19:08:00
|
|
Alf Carlsson |
Artikeln är angelägen för att Segla med strömmen ska visa på "politisk handlingskraft". Det är möjligt att Segelströms plockepinn fungerar i arbetarkommunerna, men jag har tyvärr ingen vimpel att vifta med...sen måste jag dessutom göra dig besviken - jag är extremt betydelsefull på gränsen till oumbärlig.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2004-02-13 19:36:00
|
|
Elvy |
Förlåt stavfelet det skulle stå Kiss och bajs åldern. Mike era kommentarer blir vuxnare och intressantare om ni utesluter dom runda orden fitta, kuk och knulla och Mike det är icke för icke som Segelström är betydelsefull hon är en av våra folkvalda och skall därför högaktas för det är bl.a. för dej och mej som hon jobbar
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2004-02-13 20:31:00
|
|
Alf Carlsson |
Du är himla kär Elvy. Mike skulle inte citerat stavfelet utan ber om ursäkt för det. Har du förresten tänkt på vilken avgrund det finns mellan Wigfors socialdemokrati och Göran PerssonsToni Blairs. Att det helt enkelt inte är samma parti?
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2004-02-14 20:25:00
|
|
Jan E |
Alf, jag tror inte att det är särskilt meningsfullt att göra jämförelser med Wigfors. Han levde i en annan tid och skulle han vara finansminister i Sverige i dag med samma politik och ideér så skulle landet ha förvandlats till ett u-land.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2004-02-15 18:36:00
|
|
Alf Carlsson |
Jag ser fram emot en mer detaljerad förklaring till detta. Skriv på temat "från Wigfors till Ringholm." "Från fördelningspolitik till marknadsekonomi". "Från offentlig till privat sektor" och varför det är nödvändigt.
|
| |