Bredband ger mej vingar

Inlägg #1: Postat: 2004-02-10 20:23:00
Ingrid O Losell
Tack, Sofa! Jo, det var ju det jag ville, lixom - peka på det som ovillkorligen kommer en dag ... och jag vill t.o.m. lova att dagens skolungdommar kommer drabbas av svår abstinens om de senare i livet måste nöja sej med modem. Men då kanske Telias aktier ger valuta istället - för vilka surfar-intäkter det blir ;o
Inlägg #2: Postat: 2004-02-10 21:47:00
Biff
Bredband är det bästa som hänt mänskligheten sedan solen.
Inlägg #3: Postat: 2004-02-10 23:17:00
Ingrid O Losell
Tack för kommentaren, Biff! Ja, bra är det iaf - och det hjälper till att minska generations-klyftor. Jag har märkt att kidsen tycker det är häftigt att chatta med farmor ;o Det kan ibland vara lättare för en unge att uttrycka sina tankar i ett mail ... och att göra en egen hemsida med alla familjemedlemar - det stärker banden mellan de som inte kan träffas så ofta.
Inlägg #4: Postat: 2004-02-10 23:17:00
Ingrid O Losell
Tack för kommentaren, Biff! Ja, bra är det iaf - och det hjälper till att minska generations-klyftor. Jag har märkt att kidsen tycker det är häftigt att chatta med farmor ;o Det kan ibland vara lättare för en unge att uttrycka sina tankar i ett mail ... och att göra en egen hemsida med alla familjemedlemar - det stärker banden mellan de som inte kan träffas så ofta.
Inlägg #5: Postat: 2004-02-10 23:24:00
Ingrid ...
Va konstigt! Nu stack det iväg en dubblett igen - hoppas att det inte är ålderssvaghet som får handen att darra - men det syns inte på stilen!
Laddar...