Varför detta vänster?

Inlägg #1: Postat: 2004-02-07 22:12:00
Benjamin
Jag antar att du har någon form av humor, och därmed bör du Erik även ha insett att texten är en aning humoristisk och visst, en generalisering. Jag nämner inte MUF i artikeln, därför ser jag inte varför du ska göra det i en kommentar till den. Jag vägrar att debattera Israel via Sourze gästbok, du får skriva ett mail till mig om du vill ha svar på din fråga.
Inlägg #2: Postat: 2004-02-08 04:48:00
Erik Lindgren
Så texten var ett skämt? Isåfall ett ganska tråkigt sådant. Du får ursäkta kommentaren om MUF, jag har kollat upp faktafelet nu, och om jag inte misstar mig så är du med i LUF. Om du inte kan svara rakt ut på varför Israel inte är en fasciststat, så tycker jag inte att du ska klanka på andra för det heller, Benjamin.
Inlägg #3: Postat: 2004-02-12 17:06:00
Robert Storbacka
Israel är ingen fasciststat.

Vad får du det ifrån? Det är mellanösterns enda demokrati.

Bara för att den styrande majoriteten i Israel beter sig som de gör innebär inte att styrelseskicket är fascistiskt.
Inlägg #4: Postat: 2004-03-01 04:45:00
Nemo
Erik Lindgren, Benjamin bjod in dig till en serios disskution genom Mail dar man slipper 500 teckens begransningen. Ta chansen vetja!
Inlägg #5: Postat: 2004-03-07 20:14:00
Alexander Malmgren
Man löser inget genom att kasta paj på MUF eller LUF eller Ung Vänster. Alla ungdomsförbunden har sina interna pajsare, det förändrar inte politiken.
Laddar...