Debatten är viktig Billy

Showing page 3 of 4: 1  2  3  4
Inlägg #41: Postat: 2004-02-06 18:30:00
Calle
Det han sa var korkat och förolämpande och därför frågade jag om han var "dum i huvet"? En mild västanfläkt mot dom invektiv du själv använt här i trådarna. "Men när far super är det ju alltid rätt", eller hur? Ta dig själv en funderare, Jan, och föregå gärna med gott exempel!
Inlägg #42: Postat: 2004-02-06 22:56:00
Sunny
Hör ni: tar ni inte i lite för mycket? Själv har jag blivit kallad för incesthora o bordellmamma I båda fallen av killar jag gillar förutom att jag skriver värdelöst o andra harmlösa saker. Jag ligger inte direkt sömnlös för det!!!
Inlägg #43: Postat: 2004-02-07 00:27:00
Jan E
Calle, kan du ge mig exempel på invektiv jag använt? Jag brukar hålla en anständig debattnivå, men kan naturligtvis i stridens hetta provoceras till att använda ett och annat kraftuttryck. Men jag har aldrig använt kränkande omdömen om enskilda personer annat än som rent försvar. Det är en j-a skillnad.
Inlägg #44: Postat: 2004-02-07 00:29:00
Jan E
Sunny, jag gillar dig! Tänk om alla hade ditt lugna och sansade temperament. Jag jobbar på det, men lyckas inte alltid så bra.
Inlägg #45: Postat: 2004-02-07 04:57:00
Sunnyfan:
sunny! Du har inte blivit kallad incesthora här på sourze av någon.
Det är fel så det förslår.Det var ett misstag om du trodde detta,kram.
Inlägg #46: Postat: 2004-02-07 11:23:00
Sunny
Jan E: Tur inte ungarna hör dig: de hade skrattat ihjäl sig för mitt temprament är beryktat. Men jag kan inte reta mig på småsaker i livet. SunnyF: Jag vet att det var ett misstag: de flesta som slänger ur sig saker i stridens hetta menar inte så illa.
Inlägg #47: Postat: 2004-02-07 12:42:00
Rätt ska vara rätt!
Märk väl, det var "Fredde" himself som använde ordet "incesthora"!
Inlägg #48: Postat: 2004-02-07 13:05:00
Calle
Kränkande omdömen? "misslyckade existenser", "slödder",
"nedskräpare" etc Stiligt Jan! "Bara använt i försvar", ska det vara någon slags ursäkt? Bedrövligt! Hyckleri!
Inlägg #49: Postat: 2004-02-07 14:29:00
Officer
Incesthoran var till en pseudonym som kallade sig cissi efter att denne hade hävdat oegentligheter till artikelförfattaren, påståenden tagna ur luften. Det är fullständigt rätt och korrekt att bemöta varje form av idiotiska tillmälen med samma medel. Idioti skall brytas med idioti, annars förstår inte idioten spåket så att säga.Helt rätt med andra ord!
Inlägg #50: Postat: 2004-02-07 14:33:00
officer
Anmärkningsvärt är att det diskuteras yttrandefrihet för vissa,
att dessa skall häva ur sig vilket skit som helst, men dock i det omvända fallet skall det tydligen diskuteras huruvida artikelförfattaren gjort sig skyldig till groteska tillmälen mot en pöbelhop,och att dessa kommentarer inte passar sig?
Inlägg #51: Postat: 2004-02-07 14:39:00
officer
det som bevisar ert låga vattenmärke är att ni inte står för era ord själv eftersom ni är fega och inte klarar av diskussionen.Ni har samtliga torskat i er själva och gjort bort er fullständigt, ni är ett gäng pajasar och klarar inte ens av en öppen debatt om detta.
Inlägg #52: Postat: 2004-02-07 14:42:00
officer
visa vad ni har mellan benen och skriv en artikel om detta fantastiska drama, men jag tror nog att ni skulle bli fullständigt massakrerade,er nivå ligger 1/10 i flesta sammanhang i detta forumet.
Inlägg #53: Postat: 2004-02-07 14:44:00
officer
när det gäller dig sunny, skall du nog vara försiktigt med att yttra alltför mycket om dom där kommentarerna eftersom det inte handlar om dig eller angår dig överhuvudtaget om vi skall vara riktigt rättvisa i sammanhanget.
Inlägg #54: Postat: 2004-02-07 16:52:00
Sunny
Är man utsatt för incest,debatterar i en tråd om pedofiler o uttrycket Incesthora dyker upp så ska man inte ta åt sig? Säg det till sign Ella som blev väldigt illa berörd. jag klarar mig ju. Bordellmamma var riktat till mig på grund av min bakgrund som strippa.
Inlägg #55: Postat: 2004-02-08 01:05:00
Calle
"Officer-Fredde" ! Du är en jävla fjant, det bevisar dom här sista inläggen! Du ska inte snacka om att ha nåt mellan benen när du inte ens är karl nog att be Sunny om ursäkt!
Dessutom, kastar du skit får du skit tillbaka!
Inlägg #56: Postat: 2004-02-08 01:41:00
Jan E
Svar 48: Detta börjar bli tjatigt men jag får väl göra ett nytt försök. Det är helt korrekt att jag har använt de ord du nämner. Men det har alltid varit i självförsvar, du har aldrig sett mig och kommer heller aldrig att se mig starta en diskussion med att använda sådana tillmälen. Man måste ibland trycka till de idioter som inte kan diskutera på ett anständigt sätt. Försök att förstå skillnaden.
Inlägg #57: Postat: 2004-02-08 01:41:00
Jan E
forts. Det är helt OK att vara elak, att raljera och vara ironisk när man bemöter inlägg som man tycker är fånigt, men kan man inte kan den konsten utan bara är plump och vulgär så har man inget på en debattsida att göra.
Inlägg #58: Postat: 2004-02-08 12:59:00
Sunny
Callle: Stop o beläggg! Fredde har bett om ursäkt o det genast!!! Det har den andre killen oxå gjort.Han med bordellmamma! jag ville bara ge exempel på förflugna ord o säga att ni inte behöver ta dem på blodigt allvar! Men ni kan ju vara lite försiktig med orden eftersom ni aldrig kan veta hur de kan drabba en känslig person Nej INTE mig
Inlägg #59: Postat: 2004-02-08 14:52:00
LiberalaCensurförbundet:
Calleballe! Var står det att någon kallat sunny för incesthora? Jag har läst alla kommentarena från skratch,det fanns/finns ingen sådant påhopp mot sunny.När det gäller vad som finns mellan benen tror jag mest att du är retoriskt impotent calle:
Inlägg #60: Postat: 2004-02-08 18:32:00
Calle
Sunny har varit utsatt för incest. Fredde har använt ordet "incesthora" mot en annan kvinna. Självklart tar alla kvinnor som varit offer för detta brott illa vid sig. Ella t ex. Det krävs inte mycken begåvning för att inse detta och det olämpliga i att använda sådana uttryck! Fredde har blivit kallad "pedofiläckel" men kallar andra för "incesthoror" och andra liknande invektiv. Man kastar inte sten när man sitter i glashus!
Showing page 3 of 4: 1  2  3  4
Laddar...