Billy hjälper sina vänner

Inlägg #1: Postat: 2004-02-03 15:38:00
Laszlo
Klockrent!
Inlägg #2: Postat: 2004-02-03 16:00:00
Ej pedofilkramare
Visst, men om nu Billy hängdes ut varför kan inte Hellberg hängas ut? Vad är skillnaden? Varför upprörd över Helberg men inte Billy?
Inlägg #3: Postat: 2004-02-03 16:20:00
Tröttsamt
Märkligt håll den här debatten börjat dra åt. Nu vet än den ena än den andra hur den andre agerar, tänker etc.. Gillar inte när folk drar slutsatser om ngt de inte har en aning om egentligen. Får du en kick av detta eller? Du och andra med dig är bättre än Billy och Billy är bättre än Hagberg, därför att.. argumenten haglar, Vad är syftet? Alla ska hävda sig, det går ju bra så länge ens egna skelett hänger tryggt i garderoben. Jag köper inte den här pajkastningen - den suger!
Inlägg #4: Postat: 2004-02-03 16:38:00
pUs
Johannes, vad jag vet har inte Billy Butt klassat eller kallat den dömde ifråga för sin vän på något sätt. Rubriken du har valt tycker jag är ganska förnedrande.
Inlägg #5: Postat: 2004-02-03 18:02:00
Sunny
"Gud hjälpe mig för mina vänner! Mina ovänner klarar jag av själv."
Inlägg #6: Postat: 2004-02-03 18:26:00
Mike
Det är lite synd att raljera över det här ämnet vilket såväl BB, som Fredrik och Johannes gör. Det finns ett antal intressanta frågor som är mer värda att diskutera än enskilda personers dolda motiv och tvivelaktiga moral.
Inlägg #7: Postat: 2004-02-03 23:09:00
Ceasar
Äh! Alla vet väl vid det här laget att BB bara skriver i egen sak även om han friserar det lite ibland. I grund och botten ligger där alltid att han känner sig kränkt och orättvist behandlad och dömd. Alltid & i varje artikel på ena eller andra sättet. Det är ju nästan synd om karln.
Inlägg #8: Postat: 2004-02-04 00:10:00
Alf Carlsson
Citat: >ZZZzzzzz......
Sunny
2004-02-03 17:41 0 svar - slut citat.
Inlägg #9: Postat: 2004-02-04 00:10:00
Pollidor
Känd krönikör och ledarskribent i
grovt verbalt slagsmål.
Avslöjande är på gång.
Båda vässar pennorna inför nästa
omgång.
Sekundanterna bedes lämna ringen.
Endast Sourze är vaken.
Inlägg #10: Postat: 2004-02-04 00:49:00
Ylva
Det är meningslöst att du angriper Butt. Jag har hört honom debattera "live" inför jurister vid Universitet i Lund. Du Johannes skulle inte klara av en debatt med honom. Han är för slipad för dig och han skulle krossa dina argument på fem minuter. Och bara så att du vet det så är jag ingen Billy Butt fan! Jag bara tycker att du gör bort dig och jag gissar att han skrattar åt dina inlägg såsom många andra här gör.
Inlägg #11: Postat: 2004-02-04 10:10:00
visst
Johannes, syftet med Butts artikel så som han själv beskriver det var att ge exempel på hur inkonsekvent press och domstolar är i sina bedömningar, inte att hjälpa Hellström. Att en publicering av namn säkert hade hjälp Butt och möjligtvis kunnat hjälpa Hellström nämns i den andra artikeln som en problematisering av ämnet. Din artikel framstår mer som ett sätt att försöka förolämpa Butt än ett försök att debattera de problem han tar upp. Förolämpningar är ett lågt sätt att debattera.
Inlägg #12: Postat: 2004-02-05 10:48:00
Per W
Nu försöker herr Butt gömma sig under en ny signatur, denna gång "Ylva". Hans usla och lätt igenkännbara språkbehandling och retorik avslöjar honom varje gång.
Billy, vad var det för fel med "Hasse W"?
Laddar...