|
Inlägg #1: Postat: 2004-02-03 11:00:00
|
|
Dan |
Bra Mike! Du är åter tillbaka i toppen! Men vad vill han egentligen? De sk "avgrundsmänniskornas" kommentarer framstår ju som lysande i jämförelse med vänstertöntarnas okunniga och manipulativa sätt att debattera. En motsvarande lista med Viktors inlägg skulle ju definitivt, även bland vänsterfolk, klassa honom som spritt språngande galen! Det vore ju ren lyteskomik att göra det.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2004-02-03 16:06:00
|
|
Viktor |
Visst är han galen, Viktor, som utnyttjar er i sin bok, ”Viktor, en dogmabok”. Dan i avgrunden, försök att göra en lista som du efterlyser, presidenten i avgrunden har försökt men fick ge upp med konstaterandet, det finns knappt någon fakta att angripa och avslutade med metafysiskt filosoferande. Jo, ett faktafel finns, men eftersom jag citerar Reader´s Digest har ingen regerat, allt som kommer från USA är sant enligt högern.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2004-02-03 17:10:00
|
|
Mike |
Om jag inte minns fel insinuerade du i den aktuella artikeln förlåt "dikten" att USA var ansvariga för nazisternas judeutrotning dessutom påstod du lögnaktigt att Colin Powell krävt att Picassos Guernica skulle övertäckas då han talade i FN. I övrigt var det bara det väl vanliga svamlet. Du har ju senare censurerar bort din artikel i fin Sovjetisk historieförfalskartradition.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2004-02-03 17:16:00
|
|
Mike |
I någon sorts kopmbination av paranoia och storhetsvansinne trodde du dig sen vara förföljd av både "nazistadjävlar" på sourze och rasistiska elskåp hemma i Höllviken. Galen, tja vi kanske får kalla in Dr Mike för att ställa diagnos igen...?
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2004-02-03 19:03:00
|
|
Mike |
Din uppgift här i livet är tydligen att sprida lögner om mig, kan du inte citera mig istället för att göra antagande om vad jag kanske har sagt. Försök i alla fall. Du vill tydligen också att Sourzeläsarna får en lögnaktig bild ab mig. Primitivt är ordet!
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2004-02-03 19:05:00
|
|
Viktor |
Din uppgift här i livet är tydligen att sprida lögner om mig, kan du inte citera mig istället för att göra antagande om vad jag kanske har sagt. Försök i alla fall. Du vill tydligen också att Sourzeläsarna får en lögnaktig bild ab mig. Primitivt är ordet!
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2004-02-03 19:08:00
|
|
Viktor |
Svar fem har jag skrivit, jag skulle skrivit Viktor istället, men är man arg när folk fritt pratar lögner så kan det hända att det blir fel i ilskan.
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2004-02-03 19:19:00
|
|
Mike |
Svar 5 är skrivet av Viktor som för ett ögonblick trodde att han hette Mike. Det är inte så lätt att citera eftersom du censurerade bort din egen artikel inklusive tillhörande kommentarer mitt under brinnande debatt.
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2004-02-03 22:10:00
|
|
Viktor |
Fel igen!
|
| |
|
Inlägg #10: Postat: 2004-02-04 09:39:00
|
|
Thomas L. Aabo |
Vikor är den siste som ska kritisera någon för att sprida lögner om någon annan.
|
| |
|
Inlägg #11: Postat: 2004-02-06 15:53:00
|
|
Vellingepåg |
" Rasistiska elskåp", vad fan är det, Viktor? Vore intressant att veta.
|
| |
|
Inlägg #12: Postat: 2004-02-06 21:21:00
|
|
Viktor till Vellingepåg. |
Det är väl inget märkvärdit i den här kommunen. Vid tomtgränsen står Sydkrafts elskåp med bokstäverna BSS, så har det stått i den sedan 18 år tillbaka. På tomten bor invandrare så att säga.
|
| |