Inlägg #1: Postat: 2004-01-30 15:13:00
|
Alvunger |
Jag tog bort händerna o förklarade. Han blev vansinnig."DET VAR INTE JAG!"Killen blev kränkt. Det var minsann inte han som nöp min kompis i röven. "Kan man inte ens gå ut utan att bli anklagad." Yeah, right. Jag såg ju när han gjorde det, o mig tog han ett grabbatag i utan att skämmas. Det värsta var att han inte tycktes vara medveten om det själv. Så kanske skulle en knytnäve på näsan påminnt honom.. Jag försökte med ord iallafall...
|
|
Inlägg #2: Postat: 2004-01-30 15:25:00
|
Thomas L. Aabo |
Fan, fan, fan. Nu har jag berömt en text som Alvunger också gillar. Jag går hem och skjuter mig!
;-
|
|
Inlägg #3: Postat: 2004-01-30 15:28:00
|
pUs |
Öga för öga, tand för tand. Släck brasan med tändvätska. Släng såna pluttigheter som kommunikation och intelligens ut genom fönstret.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2004-01-31 14:55:00
|
Sanna |
pUs: Att diskutera sexuella trakasserier med ett dregg på krogen är som att försöka prata med terrorister och be dem sluta med sin verksamhet.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2004-02-17 14:04:00
|
Hans |
Sanna. Begåvat. Förstår ilskan, men pUs har rätt. Bara för att det är svårt att hitta en konstruktiv lösning kan man inte acceptera att folk tar till våld. Ska verbala kränkningar också bemötas med en knytnäve i ansiktet? En smäll på käften med en kula mellan ögonen?
|
|
Inlägg #6: Postat: 2004-05-16 16:20:00
|
orolig |
Sanna, jag tycker verkligen inte om din jämförelse. Jag inbillar mig att terrorister tar till sådana medel för att ingen lyssnar på dem. Jag förstår palestiner om självmordsbombar mot den av usa finansierade övermakten israel. Jag tycker inte att det är rätt men jag förstår dem.
|
|
Inlägg #7: Postat: 2004-05-16 16:26:00
|
det var bättre förr |
folk var inte lika fega förr. vid osämja kunde man ta till knytnävarna. det är väl ingen som slåss ärligt idag? allt man hör är ju bara fegheter. aldrig en ädel duell, bara många mot en eller bakifrån med tillhygge. jag tycker inte om att alla är så rädda. det står still i huvudet när man är rädd.
|
|